Sunday, March 23, 2014

Dah pun bergerak ke Destinasi

Assalamualaikum

Dahpun bergerak dari tempat aku Di Kota Tinggi..Sekarang ni berehat sebentar di RNR Machap.
Harap perjalanan tiada masalah.Sedikit mabuk sebab dah lama jugak aku tak duduk dalam bus dalam perjalanan yang jauh ni.

Masa minum air di hemtian RNR tadi sempat jugak berselfie dengan family,, hahah...takde selfie sensorang pun...

Layan sedikit gambar kami kami ni..

22 comments:

  1. Salam Isnin. Semoag selamat sampai ke destinasi. Enjoy your holiday..

    ReplyDelete
  2. Semoga selamat smp ke tpt dituju..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum kak eda. semoga selamat dalam perjalanan itu.. selamat pagi, singgah sambil menabung sini ~~~

    ReplyDelete
  4. Semoga seronok menikmati percutian! Selamat pergi dan balik ya..

    ReplyDelete
  5. mudahan selamat sampai..selamat brcuti sis

    ReplyDelete
  6. semoga selamat sampai..selamat bercuti ye..

    ReplyDelete
  7. Jemput join GA ayie =)
    http://ayielifememory.blogspot.com/2014/03/minigiveaway-1-by-ayie-atiqah.html

    ReplyDelete
  8. semoga selamat pergi dan balik dari holiday

    ReplyDelete
  9. sempat update blog tu.. selamat bercuti.. enjoy ur holiday kak...

    ReplyDelete
  10. moga selamat sampai ke destinasi... amin...

    ReplyDelete
  11. dah sampai ke destinasi?? enjoy...beshnyaaa

    ReplyDelete
  12. moga selamat pergi & balik yer... seronok tu !

    ReplyDelete
  13. semoga selamat sampai ke destinasi :)

    ReplyDelete
  14. moga selamat sampai ke destinasi
    selamat berholiday

    ReplyDelete
  15. semoga selamat sampai ke destinasi :P

    ReplyDelete