12
Assalamualaikum

Hari sabtu sudah..Nasib baik hari nie halfday...Tak berapa nak sihat hari nie..Dah agak dah,bila balik dari Langkawi hari tu,memang dah rasa badan macam tak sihat.

Balik nie boleh rest sikit..Sayang pulak nak ambil mc memandangkan hari ni bekerja halfday.

Yeay!! dapat hadiah dari dua blogger kesayangan aku ni..Thanks atas hadiah-hadiah nie,

Dua hadiah nie datangnya dari Mama Maszull

Hadiah dari Mama Maszull


hadiah dari Asha Lya

Thanks sangat coz sudi bagi hadiah nie...suka-suka...Bertambah lagi koleksi dari rakan Blogger.

heheh...aku pun ada ole-ole untuk Top Komentar aku nie,nanti aku update ye..
nak sambung kerja yang banyak pending ..

Post a Comment

  1. tahniah kak, akak memang rajin mengomen .. kenit memang tak boleh nak kejar dah hehehe :D.

    Akak sihat? banyakkan berehat k :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...murah rezeki...
    dah dapat hadiah ni, semoga cepat sembuh ye...

    ReplyDelete
  3. tahniah,
    shark bila ntah nk kasi adiah kat cik diary nie..
    pengomen tegar jugak kt blog shark.

    ReplyDelete
  4. Tahniah akak :) Best dapat hadiah hihi
    NEW ENTRY UPDATED : FINALY,IM BACK

    ReplyDelete
  5. tahniah hehe bestnye dapat hadiah dari boggers

    ReplyDelete
  6. ekkk dah sampai..harap sis suka

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top