8
Assalamualaikum

repulp mask
Harga :Rm120.00(offer 10% dari hishop)
Quantity :50ml
Penggunaan hanya 2 kali seminggu..

Pernah nampak kat pasaran tak product nie..

Apa yang aku suka tentang mask nie,dia lembut dan tidak keras dimuka..jadi aku boleh ketawa terbahak-bahak sampai fengsan!!..Tak risau mask tu pecah-pecah atau terabur,Sebab mask nie bukan jenis yang mengeras di kulit muka...


Selepas 10 minit aku biarkan di kulit muka,aku cuci dan aku rasa kulit aku licin dan tidak berninyak.Aku memang cerewet sikit kalau cari masker nie..kalau boleh aku taknak cari yang jenis berminyak sebab kulit aku nie jenis kulit yang berminyak..Boleh buat goreng telur ko!!..

So,aku tak ragu-ragu selepas  gunakan Repulp mask nie.Nampak berminyak,tetapi selepas cuci,ternyata kulit lembut dan lembab..

NovExpert Repulp Mask ni menjadikan kulit muka macam kulit bayi dalam masa 10 minit sahaja.Ia juga mengembalikan keselesaan pada kulit wajah aku dan menyerap sel-sel baru dari dalam kulit wajah.Bahan-bahan semulajadi yang terkandung di dalam mask nie memberikan hasil yang memuaskan tanpa bahan kimia.Faedah Utama untuk kulit adalah keanjalan kulit,toner yang baik dan memberi khasiat untuk kulit wajah.

NovExpert Repulp Mask telah di uji oleh Dr.Coletta,memberi perlindungan penting kepada anti penuaan,keadaan kulit yang stress,perlindugan dari cahaya matahari,pencemaran dan kekeringan kulit.Mask ini juga sesuai untuk semua jenis kulit muka.
Korang yang ingin mendapatkan NovExpert Repulp Mask nie boleh dapatkan di Link ni

Sangat sesuai untuk mereka yang :-
-melakukan aktiviti Luar
-Kulit yang tidak sihat
-Kulit kering dan keletihan
-Kepekatan ultra-tinggi dua asid hyaluronik tulen segera menyediakan-LIPO-pengisian-tindakan dari dalam Mempunyai khasiat Vitamin E dan teh hijau dapat merawat kelembapan kulit yang sempurna.



‘Like’ us on Facebook: https://www.facebook.com/hishopmy 
Follow us on Twitter: http://www.twitter.com/hishop.my
Subscribe to HiShop for exclusive updates: http://www.hishop.my/subscribe

Post a Comment

  1. Bila dah jumpa product yg sesuai senang tak payah tukar-tukar lain dah..

    ReplyDelete
  2. kenit baru 1st time dengar tentang produk ni kak :)

    ReplyDelete
  3. @Kenit Cinonetproduct terbaru dari Hishop nie kenit..

    ReplyDelete
  4. @Kakzakie masih lagi mencari produk yang sesuai dengan kulit nie kak...

    ReplyDelete
  5. First time dengar nama product ni..bagus jugak mask ni

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Bgus bngt lohhh ini..ak sdh pakai...halus hasil nya dwajah

    ReplyDelete
  8. Bgus bngt lohhh ini..ak sdh pakai...halus hasil ha dwajah...

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top