25

Assalamualaikum

Kepada korang yang duduk berhampiran dengan Masjid Mukaramah Bandar Seri Damansara dijemput hadir untuk Solat Hajat bagi warga pesawat #MH370 .Dibawah ini butiran tentang Solat Hajat yang akan diadakan..

Sama-samalah kita berdoa akan keselamatan Warga Pesawat #MH370..Moga Allah permudahkan urusan mencari dan menyelamat penumpang dan pesawat #MH370.
Berat mata memandang,berat lagi bahu yang memikul.
Maklumat adalah seperti berikut:

Tarikh: Isnin, 10 Mac 2014
Masa: 8 malam
Tempat: Masjid Mukarramah, Bandar Sri Damansara


google

Post a Comment

  1. salam KSD..

    insyaAllah..sgt sedih atas apa yg berlaku..semoga allah berikan petunjuk..

    ReplyDelete
  2. terima kasih atas makluman.. doakan semuanya selamat..

    ReplyDelete
  3. assalam,

    semoga di permudahkan dalam pencarian..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum kak ida. in shaa Allah. sebelah dengan perumahan mak sheila je ni.. semoga dipermudahkan urusan pencarian pesawat MAS mh370 dengan izin Allah...

    ReplyDelete
  5. doakan yang terbaik buat semua kak..
    semalam ada nampak kat putrajaya buat solat hajat..
    kitaorang buat kat umah jer..

    ReplyDelete
  6. ya Allah , kembalikan lah mereka dalam apa jua keadaan

    ReplyDelete
  7. ya Allah , kembalikan lah mereka dalam apa jua keadaan

    ReplyDelete
  8. sama-sama kita terus berdoa..misterinya hilangnya MH370..

    ReplyDelete
  9. Assalammualaikum...kisahsidairy,

    Moga2 pencarian pesawat MH370 ini dipermudahkan.. amin.Sama2 kita solat hajat..

    mselim3

    ReplyDelete
  10. Jangan berhenti berharap dan teruskan berdoa agar pesawat Malaysia Airlines MH370 berjaya ditemui.

    ReplyDelete
  11. semoga semuanye selamat hendaknya

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum dan salam singgah petang KSD...sama2 kita terus berdoa demi keselamatan semua penumpang pesawat Mas MH370...amin..

    ReplyDelete
  13. harap dipermudahkan semuanya Amin..

    ReplyDelete
  14. yg berdekatan tu, bolehlah pergi

    ReplyDelete
  15. yg berdekatan tu, bolehlah pergi

    ReplyDelete
  16. kat masjid sini pun ada buat..sebahagian dari usaha kita,..kan??

    ReplyDelete
  17. Bersama kita terus berdoa agar MH370 ditemui dan semuanya selamat...amin

    ReplyDelete
  18. Semoga dipermudahkan segala usaha penyelamat MH 370 & diberi ketabahan kpd keluarga mangsa dlm menghadapi situasi sukar ini... aamiin.

    ReplyDelete
  19. Ye moga dipermudahkan segalanya

    ReplyDelete
  20. doa kita bersama mereka.. smoga segalanya dipermudahkanNya.. amiin..

    ReplyDelete
  21. sama2 lah kita berdoa..padaNya jua kita menyembah kerana Dia lebih Mengetahui..

    ReplyDelete
  22. mari sama-sama kita teruskan berdoa

    ReplyDelete
  23. Moga Allah makbulkan doa hamba²Nya..aminnn

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top