Post a Comment

  1. wahhh...lama giler tak pakai pencil ini...agak2 ada jual lagi tak???hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  2. ada jual lg ke pensil ni.. lama tak nampak dah..

    ReplyDelete
  3. Zumal pun pernah guna masa sekolah dulu...

    ReplyDelete
  4. suke beli pencil ni..suka tukar² bullet dia.

    ReplyDelete
  5. slalu guna yg anak buah punya..:)

    ReplyDelete
  6. atas die ade pemadam..kan??hehe..kenangan..

    ReplyDelete
  7. masa sekolah dulu suka sangat beli pensil macam ni kak eda... buat collection...

    ReplyDelete
  8. Wah..pernah..pernah... Masa tajam syok pakai..masa dah tumpul rasa tak semangat je nak menulis..hihi

    ReplyDelete
  9. dekat koperasi sekolah rendah ade lagi kot. haha ^_^ dulu selalu beli ~~~

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum KSD...lamanya tak penah nampak pensil mcm ni...dulu suka sangat bila ada cikgu bagi hadiah pensil mcm ni...sbb kita sekolah bahagian pedalaman susah sangat dapat beli pensil jenis macam ni..hehe..

    ReplyDelete
  11. Mesti lah pernah. Ada lagi ke pencil mcm ni.

    ReplyDelete
  12. teringat masa sekolah dulu aiza pernah guna.. :D

    ReplyDelete
  13. tahun 90 an dulu ni...guna masa sekolah....tp skrg mcm xde dah..ke masih ada

    ReplyDelete
  14. haha..pensel kenangan ni..suka betol kumpul pensel ni masa seklah dulu..

    ReplyDelete
  15. hahaha.. alahaiii.. mengusik kenangan betul bila nengok gambar pensil ni.. warna pun ade macam ni juga dulu2.. :D

    ReplyDelete
  16. pergh.. nostalgia kot.. hehehe

    ReplyDelete
  17. Pernah pernah pernah.. Even anak saya pn ada pakai dizaman skrg ni..

    ReplyDelete
  18. kenangan zaman sekolah rendah kak

    ReplyDelete
  19. Pernah..kita punya dulu asyik tukar aje..colorful lagi..

    ReplyDelete
  20. heee.. haruslah pernahh.. hihihiu

    ReplyDelete
  21. pernah pernah..sangat suka guna pensil ni masa skolah rendah dulu..

    ReplyDelete
  22. Pernah tapi xsuka sbb tak terang mcm pensel 2b

    ReplyDelete
  23. pernah guna pensil nie...
    tapi hari tu anak ada beli pensil begini dan boleh buat bentuk-bentuk lagi....

    ReplyDelete
  24. pernah guna dan buat koleksi...

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top