19
Assalamualaikum

Alhamdulillah..Dapat lagi koleksi hadiah dari Blogger..

Sebenarnya hadiah nie dah lama sampai..Rasanya dah 2 minggu..Tetapi disebabkan aku guna alamat company,so hari nie baru ambil.

Ada Fridge Magnet Guitar dan pencil tu..

Haishh...Bila tengok hadiah nie,teringat pulak hadiah yang belum sempat aku poskan..Bila nak pos tak taulah,..Kesian mereka menunggu..huhu...Memang dekat sebulan dah terabai..Tinggal nak beli setem je tu..

Thanks Farah dengan hadiah nie..boleh akak kumpul buat koleksi kat peti ais tu..

Jom korang terjah blog Farah

♥ Blog Mrs. Secretary ♥
Sorry Farah..akak ambil header nie tanpa pengetahuan..
Korang klik Header nie untuk ke blog Farah ye

Masih berhutang blogwalking kat blog2 rakan-rakan blogger..
Busy weh!!! petang nie nak bawa Nur Awfiyah Berkhatan pulak...

Post a Comment

  1. koleksi terbaik dari hadiah2 blogger...tahniah KSD.

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum eda...bestnya dpt hadiah dr teman blogger..:)

    ReplyDelete
  3. syukur rezeki..
    bertambah koleksi..:)

    ReplyDelete
  4. tambah koleksi ye,, suka nya la dapat hadiah dari orang kita kenal dalam alam maya ni kan,, :D

    ReplyDelete
  5. Tahniah ida...bestnya dapat...

    ReplyDelete
  6. Wahh... alhamdulillah.. tahniah.. :)

    ReplyDelete
  7. wah2 bestnyer..dpt hadiah gitu..^^

    ReplyDelete
  8. cantik..tahniah ya & salam hujung minggu..

    ReplyDelete
  9. Congratss :D Best kan bila collect hadiah. Hehe.

    ReplyDelete
  10. tahniah ida..best dapat hadiah ni

    ReplyDelete
  11. Tahniah..bertambah koleksi hadiah

    ReplyDelete
  12. Congrats kak..comel je hadiahnya :)

    ReplyDelete
  13. Sy rasa, sy pun ada dpt hdiah yng sma.. Tp sbb x blik umh mak lg, jd x tgk lg hdiahnya.. :)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top