17

Assalamualaikum

Lambat bersiaran hari ni.Pagi pagi lagi mak mentua dah tak sihat.Bila Mil dah tak sihat, aku ambil alih tugas buat sarapan pulak hari ni.Nasib baik baby Fiyah tidur pagi tadi.So, boleh la buat sarapan.

Selesai uruskan breakfast en.husband dan pergi kerja.Bermulalah tugasan mencuci baju dan mengemas.MIL kalau tak sihat, mrmang perlukan rehat yang cukup.
Biasalah, dah jadi suri rumah ni, ada keseronokkannya.Seronok bila dapat  jalankan tanggugjawab tanpa perlukan orang lain yang buat., muhehe.

Okeh!!!! Berbalik pada topik entry ni pulak...Yeay..,, dah dapat botakkan rambut baby Fiyah.Sepatutnya 7 hari selepas kelahirannya, dah kena buangkan rambutnya.Tapi bila selalu sangat ulang alik klinik, banyak tergendala.Baby fiyah ni rambutnya sangat lebat.Risau jugak timbul segala ruam...

Berkat pertolongan maklong fiyah iaitu akak ipar aku, maka selamatlah rambut fiyah dibotakkan.
Ikut orang kita, rambut baby ni akan ditimbang dan ditukar dengan emas..insyallah, lepas dah lepas hari, ingat nk bawak fiyah pi tindik telinga...

Malam tadi fiyah meragam...kecut perut sekejap umi dia..harap hari ni tak jadi macam semalam..


Post a Comment

  1. dah sepenuh masa jadi suri rumah yea....bestnya....

    ReplyDelete
  2. semoga fiyah dan mamanya sentiasa sihat :D

    ReplyDelete
  3. semoga fiyah dan mamanya sentiasa sihat :D

    ReplyDelete
  4. Tak lama tu...nanti tumbuh balek rambut baru yang lebih cantik dan bersih....
    Salam ziarah dari bunda...

    ReplyDelete
  5. licin botaknya fiyah... tak pe nanti tumbh lagi cun...hhee...

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah dah selamat dicukur..
    semoga terus tabah menjaga si kecil..yelah bayi dalam hari kan..macam2 perlu dititikberatkan..
    tahniah sudah bergelar surirumah..

    ReplyDelete
  7. wahhh dah botak dah c keci nie

    ReplyDelete
  8. hr tu pon Aqil tgendala nk cukur sbb kena ulang alik p spital kinik.dh 2 minggu br cukur

    ReplyDelete
  9. Wahh... dah botak dah si comel nie.. :) :)

    ReplyDelete
  10. tak lama lagi naik rambut baru.. mst comel...

    ReplyDelete
  11. Terus lain wajah dia bila botak...

    ReplyDelete
  12. wah... dah botak ek.. mesti sedap bau baby ni kan..

    ReplyDelete
  13. lain rupanya bila fiyah dah botak.tapi tetap comel

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top