16
Assalamualaikum

Alhamdulillah...Dah pun sebulan Usia Nur Awfiyah.Semalam bawa pi klinik untuk injection Hepatitis B dos 2 untuk dia.Nasib baik dia tak menangis berpanjangan

Cuma ada meragam sikit semalam dan hari ni.Tak taulah kenapa..Orang kata nak bertukar bulan,bayi memang macam tu..Menjaga bayi nie memerlukan tahap kesabaran yang tinggi.Tapi naluri keibuan memang macam tu kan..Itulah yang ada pada seorang ibu dan tidak kepada ayah..Tahap kesabaran seorang ibu tu memang tinggi kan,

Sekejap je dah sebulan..Diam tak diam je jaga dia..Alhamdulillah,tak susah sangat nak jaga dia..Harap dia membesar dengan baik dan boleh membanggakan aku dan suami satu hari nanti..Insyallah


sumber :google

Nak blogwalking jap..

Post a Comment

  1. alhamdulillah.. semoga awfiyah jadi anak yg solehah..

    ReplyDelete
  2. bykkan besabar
    dh masuk 2 or 3 bln nanti lg senang nk jg awfiyah..
    semoga anak2 kita membesar dgn sehat dan jd insan yg patuh pd islam

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. semoga dipermudahkan segalanya & semoga awfiyah membesar dgn sepenuh kebaikan bersama2... aamiin.. :)

    ReplyDelete
  4. Happy firstmonthsary Baby Fiyah :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. semoga membesar dengan sihat yer Nur Awfiyah..=D

    ReplyDelete
  6. cepatnya masa berlalu kan sis..moga jadi anak yang solehah

    ReplyDelete
  7. sat ja dh sebulan...pantang pon dh nk abes dh...hihihi

    ReplyDelete
  8. Semoga menjadi anak yang solehah dan menjadi kebanggaan ibu dan ayah..

    ReplyDelete
  9. hepi 1month birthday awfiyah..

    ReplyDelete
  10. aaww comelnyer kek.. mesti secomel awfiyah kan..

    ReplyDelete
  11. betul tu..tak terasa anak membesar ni..

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah.. Cpt dia mbsr..

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah...semoga awfiyah membesar dengan sihat.. ^-^

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top