24

Assalamualaikum

Fuh...omputeh ko!!!! Hehehe...Bila dah duduk rumah ni, banyak jufak masa terluang.Terutamanya bila Awfiyah tidur.Si anak saudara aku umairah dah dok sibuk suruh makngah dia buat kek coklat.

Dulu memang rajin la aku buat.La ni je yang payah sikit.Tapi bila ada pemanggang ajaib ni, semua nak di cuba.Orang kata buat kek guna pemanggang ajaib ni senang.

Bahan bahan semua dah ada kat rumah.Tinggal nak buat jugak.Aku terfikir, naklah cuba buat kuih kuih tradisional.Bila ada  kenduri yasin, boleh la orang tempah ngan aku..Tu cuma angan angan je.Rapi tak taulah jadi ke tak..
Semalam petang, lepas Awfiyah tidur, maka bermulalah projek buat kek coklat.semua main campak campak je..senang..hehe..

Betullah, senang je pakai pemanggang ajaib ni.cuma nak kena jaga api jekah.takut nanti hangus pulak.

Oklah ni kan..

Resepi????..korang google jelah ye..heheh
Kek ni dah habis pun ..anak saudara aku dua orang tu memang hantu kek coklat..

Post a Comment

  1. kalau habis mmg confirm sedap tu kak.. lepas nie boleh buat lagi...

    ReplyDelete
  2. akak nak rasaaaaaa...huwaaa bilalah boleh rasa air tangan akak...

    ReplyDelete
  3. Kek dah habis ???!


    Baru nak mintak sikit oii hahhaha

    ReplyDelete
  4. kite pun hantu coklat. :P nak sikit. hihi

    ReplyDelete
  5. mudahnya plak kan kalau guna pemangang ajaib tu..nak juga la mcm nie

    ReplyDelete
  6. licin keknya mesti sedap kan..

    ReplyDelete
  7. alamak dah terpandang lak...tgh lapar pula ni...hehe

    ReplyDelete
  8. boleh ea guna pemanggang ajaib....biasa saya wat bakar ikan n ayam je.hik3.tp tgk kek tu nmpk sedap...

    ReplyDelete
  9. X pnh lagi guna PA buat kek...

    ReplyDelete
  10. Wahhhhh... dapur semakin meriah semenjak due menjak niii :D :D

    ReplyDelete
  11. Chocolate cake mmg salah satu feveret ni.. kecur tengok.. :D

    ReplyDelete
  12. kek coklet memang sedap..kat umah saya dah ada sekor antu kek coklet..

    ReplyDelete
  13. lama jugak tak buat kek coklat ni..sedap bile teringin nak makan memang habis sekali buat :)

    ReplyDelete
  14. nyum!! kat rumah ni paling laku pon kek coklat je..>_<

    ReplyDelete
  15. Dah lama tak buat kek coklat nie

    ReplyDelete
  16. Boleh ek guna pemanggang ajaib?? Nnti nak try buat gak la..=D

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top