Tragedi Cucur Udang

Sunday, May 18, 2014

Assalamualaikum

Terbaca satu kisah ni dekat fb tadi..saja nak suruh korang gelak pepagi ni.haha
Macam nak kena makan penampar je bagi jawapan macam tu kan.

So boleh la release tension sikit..
Selamat berhujung minggu bloggers..

You Might Also Like

19 Orang Komen

  1. serius yang bab badak tu memang epic ha..ha,

    ReplyDelete
  2. sabaooo ajelah dapat laki macam ni.....
    assalamualaikum, selamat berhari minggu

    ReplyDelete
  3. Sketsa yang sungguh mencuit hati...berjaya menceriakan saya dipetang hari minggu yg suram dalam gerimis ini!

    ReplyDelete
  4. hehe.. ingatkan tragedi akak yg kene td..

    ReplyDelete
  5. Hehe... Zumal pun tak pernah jumpa badak dalam cucur badak tu :))

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum kak . . haha . . sangat mencuit hati :D

    ReplyDelete
  7. Berjaya menceriakan hati pembaca di hujung minggu ^__^

    ReplyDelete
  8. hahaha.. lawak sepanjang zaman ni :D

    ReplyDelete
  9. hehehe..pandai isterinya buat lawak..haa terdiam si suami pualk..

    ReplyDelete
  10. Badak sedap dimakan huhu.. :D

    ReplyDelete
  11. lawak tul..hihihi...
    salam kenal...Nur follow sini ^-^

    ReplyDelete
  12. tragedi ini memang viral di kedai2 makan dan meja sembang

    ReplyDelete
  13. kalau aku jd suami dia, habis makan ketuk kepala dia pakai senduk! haha..

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

DISCLAIMER

A blog Kisahsidairy.com is a personal blog.
The Opinions expressed here represent my own .
In Addition,my thoughts and opinions change from time to time I consider this is neccesary conseguenve of having an open mind
Email me at sitirohaida81@gmail.com
"BEST VIEW WITH GOOGLE CROME - COPYRIGHT 2017"