Sunday, May 18, 2014

# blogger lifestyle # kisahsidairy.com

Tragedi Cucur Udang

Assalamualaikum

Terbaca satu kisah ni dekat fb tadi..saja nak suruh korang gelak pepagi ni.haha
Macam nak kena makan penampar je bagi jawapan macam tu kan.

So boleh la release tension sikit..
Selamat berhujung minggu bloggers..

19 comments:

  1. serius yang bab badak tu memang epic ha..ha,

    ReplyDelete
  2. sabaooo ajelah dapat laki macam ni.....
    assalamualaikum, selamat berhari minggu

    ReplyDelete
  3. Sketsa yang sungguh mencuit hati...berjaya menceriakan saya dipetang hari minggu yg suram dalam gerimis ini!

    ReplyDelete
  4. hehe.. ingatkan tragedi akak yg kene td..

    ReplyDelete
  5. Hehe... Zumal pun tak pernah jumpa badak dalam cucur badak tu :))

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum kak . . haha . . sangat mencuit hati :D

    ReplyDelete
  7. Berjaya menceriakan hati pembaca di hujung minggu ^__^

    ReplyDelete
  8. hahaha.. lawak sepanjang zaman ni :D

    ReplyDelete
  9. hehehe..pandai isterinya buat lawak..haa terdiam si suami pualk..

    ReplyDelete
  10. Badak sedap dimakan huhu.. :D

    ReplyDelete
  11. lawak tul..hihihi...
    salam kenal...Nur follow sini ^-^

    ReplyDelete
  12. tragedi ini memang viral di kedai2 makan dan meja sembang

    ReplyDelete
  13. kalau aku jd suami dia, habis makan ketuk kepala dia pakai senduk! haha..

    ReplyDelete



Follow Us @aida_yusof81