Post a Comment

  1. sedihh tengok.... moga Allah permudahkan urusan mereka... :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah..tak semua kanak kanak bernasib baik macam anak anak kita kan.

      Delete
  2. Ya Allah...Sedihnya tengok.. Kalau kita nampak mereka ni apa yang kita akan buat.. fikir2 kan la..

    ReplyDelete
  3. alahai..sedihnya tngok ne..ermmm

    ReplyDelete
  4. sedihnya tgk. tak mcm org kita kat sini suka2 hati jer buang bayi sebab nak tutup malu.. :(

    ReplyDelete
  5. kesiannya..moga mereka tabah hadapi kehidupan yg penuh dugaan.

    ReplyDelete
  6. sedih dgn nasib mereka..keci2 dah hidup kesusahan

    ReplyDelete
  7. Allah ..rase nak tertumpah air mate tgk pic nieh....

    pengajaran utk kite, bersyukurlah dgn ape yg kite miliki skarang...kalo kite rase kite susah, ade org lain lagi yg lebih susah dari kite.....

    ReplyDelete
  8. Apabila kita rasa kita susah sebenarnya ada yang lebih susah dari kita. Jadi bersyukurlah atas segala nikmat Allah berikan kepada kita :)

    ReplyDelete
  9. Meamng sedih, tapi macam bukan kat Malaysia kot....Kesiannya

    ReplyDelete
  10. mesti hidup dorg susah.. kesian...

    ReplyDelete
  11. Kesian dan sayu.. maybe parents x mampu.. or parents dah x dek...

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum eda...sedihnya tengok...:(

    ReplyDelete
  13. sedihnya
    kesian tgk si adik tu.tak berseluar. kita kat sini terlebih2..

    ReplyDelete
  14. sedih tgk khidupan org yg lg susah dr kita.
    dan rasa bersyukur krn kuatnya kasih syg yg Allah pinjamkn buat adik beradik ni:')

    ReplyDelete
  15. Allahuakbar... naluri bapa saya memang sedih tengok keadaan macam ni... bila fikirkan tentang kemanusiaan... keadaan macam ni pon ada... tu sebab tuhan buat syurga dan neraka untuk manusia... dan syaitan yg sekali dengan manusia yang sembah syaitan...

    ReplyDelete
  16. first sekali memang sedih la kak..tak dapat nak gambarkan kesusahan yang dorang tanggung..
    bila kita rasa kita susah kena ingat ada lagi yang lebih susah dari kita..

    ReplyDelete
  17. serius... aku tak boleh tengok gambar ni!

    ReplyDelete
  18. ada lagi org kurang bernasib baik dr kita...

    ReplyDelete
  19. Allah... Tgk pun dh menitis air mata...

    ReplyDelete
  20. Terharu... erti kasih sayang...

    ReplyDelete
  21. sedih tgk..agaknye mcm mna pjalanan seharian khidupan dua beradik ni ye..huhuu

    ReplyDelete
  22. Allah.. dalam kita merasa kitalah yang paling susah dan kecewa, sungguh tak sangka ada lagi yang lebih sedih..:'(

    ReplyDelete
  23. sentap sekejap..sedih sangat..adiknya lebih kurang sebaya dengan anak sendiri..terharu

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top