Post a Comment

  1. baru je tgh hari buat sndiri.... hihi...

    ReplyDelete
  2. mcm mana tu caranya makan.... eh dah lupa la lama tak buat ...emm dapnyer.

    ReplyDelete
  3. Sekali sekala ada juga buat, sedap ni

    ReplyDelete
  4. uiks..ni zaman sekolah dulu makan ni

    ReplyDelete
  5. makanan masa muda2@zaman sekolah menengah dulu...

    ReplyDelete
  6. ni mesti ice cream..he..he

    ReplyDelete
  7. pernah tengok masa kecik2 dulu tapi tak pernah makan sebab saya tak makan asam :)

    ReplyDelete
  8. ramai yang suka, tapi akak kureng sikit asam-asam ni

    ReplyDelete
  9. pernah sangat..samapi sekarang pon masih suka..

    ReplyDelete
  10. Kecur ailio. Jaman skolah selalu buat benda ni ☺

    ReplyDelete
  11. sangat pernah kak..alooo rindunya nak makan..:(

    ReplyDelete
  12. waa... yang ni sedappp... terliur plak... :)

    ReplyDelete
  13. Dulu, kecik - kecik suka makan benda ni.. sedap :)

    ReplyDelete
  14. saya juga pernah makan..pecah air liur dibuatnya

    ReplyDelete
  15. zaman skolah rendah.. habis merah mulut!

    ReplyDelete
  16. Pernah makan..pastu merah je mulut makan asam boi tu..masam masam pun makan..sedap jugak..hihi

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top