17

Assalamualaikum

Selamat pagi semua..alhamdulillah, masih lagi bernafas di bumi Allah Swt ini..
Masih lagi bermalas malasan di rumah pepas tidurkan Nur Awfiyah tadi..Baru ni dapat rilekskan diri sekejap.

Aktiviti hari ni pun , masih lagi tak difikirkan.Sejak ada Nur Awfiyah ni, jarang la nak keluar sangat.Kalau keluarnpun aku jarang bawak dia.Maklumlah budak kecil ni jarang suka nak pergi tempat orang orang ramai ni.Mybe tunggu dia besar sikit la..

Apa pulak aktiviti korang hari ni.

Google

Di mana pun korang berada, jaga kesihatan, dan jaga diri ye...
See uols in Monday....

Post a Comment

  1. See u tomorrow...happy sunday & have a nice day!!

    ReplyDelete
  2. hri ni ramai pakat hanta anak anak masuk asrama kembali hehe

    ReplyDelete
  3. happy sunday. blues monday. hikhiks.

    ReplyDelete
  4. Selamat hari isnin. Miahahaha..

    ReplyDelete
  5. Semalam farah pun tak kemana2.. dok umah layan Emir jer..=D

    ReplyDelete
  6. Dah Isnin dah.. salam ceria Isnin.. naik 3x jetta ke sini.. :D

    ReplyDelete
  7. kena tgu lama gak la bbulan2 nk tgu dia biasa dgn org rmai..tp kdg2 stgah bdk ok je kn kak :)

    ReplyDelete
  8. rehatkan diri di hari minggu........

    ReplyDelete
  9. Hari minggu tak sesuai...apa kata, esok lusa ke Floria Putrajaya. Hari kerja ni...selesa sikit :)

    ReplyDelete
  10. spend masa ngan anak pun sangat berharga kak :),..fiza balik kampun this week spend masa dengan family :)

    ReplyDelete
  11. Skrng ni klau nk kuar pun kna tgk tmpt kak.. Lg2 klau nk bwak bby.. Cuaca pnas sngt..

    ReplyDelete
  12. Skrng ni klau nk kuar pun kna tgk tmpt kak.. Lg2 klau nk bwak bby.. Cuaca pnas sngt..

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top