17
Assalamualaikum

Selamat pagi..Hari pertama bekerja setelah hampir dua bulan tidak bekerja..Memang liat jugak la nak bersiap ke kerja.Apatah lagi nak tinggalkan Nur Awfiyah.Dua tiga kali jugak keluar masuk tengok dia sebelum ke kerja.
google

Lain rasanya bila dah hari-hari bersama dengan dia.baru pukul 9 dah rasa macam setengah hari teringatkan dia.Umie kerja untuk Nur Awfiyah jugak.Malam tadi dia meragam,mungkin kepenatan sebab semalam baru balik dari Melaka.

Entry autopublish aku dah buat untuk minggu lepas.Hari sabtu lepas,aku dah balik kampung kota Tinggi.Hari Khamis dah bergerak ke Melaka sebab ada kematian sampailah hari Ahad.

Takde kesempatan untuk aku blogwalking dan juga update entry walaupun aku tau ranking semakin teruk..emmm...tu dah tak ambil kira dah..Tunggu masa dan ketika lain la untuk naikkan semula.

Tetiba rindu dengan Awfiyah..

Post a Comment

  1. sabar ye kak..sesambil kerja sesekali tengok gambar fiyah untuk hilangkan rindu :)

    ReplyDelete
  2. sabar ye sis..
    sama la kita.. rindu kat anak always.. tengah keje pun blh fikir psl anak kan.. :)

    ReplyDelete
  3. sabar yer..makin rindu tu yg makin kuat nak kerja.

    ReplyDelete
  4. Klu dah jd mak2 ni, kat opis mmg ingatkan anak2 jak....

    ReplyDelete
  5. Selamat bekerja kak... Mmg hari2 rindu... Nnt dh pndai senyum, sembang dan aneka ragam, lagi bertmbh rindu...

    ReplyDelete
  6. Jauh dimata dekat dihati ๐Ÿ˜Š

    Pstt saya melaka kt cheng.. kampung suami..

    ReplyDelete
  7. sabar yer kak ^_^
    rindu tu pasti selalu hadir

    ReplyDelete
  8. yerrr itulah yang dirasai oleh Farah kak eda... best kann jadi mummy ni? *_^

    ReplyDelete
  9. Itulah lumrah kehidupan namun harus diharungi juga.. Sabarlah... Bersyukurlah kerana anda dapat mengecapinya...

    ReplyDelete
  10. memang akan teringatkan anak je..tp tula..kita kerja pon untuk anak kan..in sha Allah..semuanya baik2 je..

    ReplyDelete
  11. tak kira anak masih kecil atau dah besar, sebagai ibu kita pasti ada rasa rindu mereka kan kak. Anim pun dok teringat kat bebudak tu. Beginilah bila dah jadi mak-mak hehehe. Sikit je lagi nak balik kak :))

    ReplyDelete
  12. selamat bekerja semula yea.....

    ReplyDelete
  13. Sabar ye kak:)
    Selamat bekerja

    ReplyDelete
  14. sabar yer kak.. biase la bila dah berjauhan.. mmg rindu rinduan...

    ReplyDelete
  15. Semoga dipermudahkan segalanya & all the best ye Aida.. :)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top