41
Assalamualaikum

Sakit Pinggang,Period pain yang teruk dan period yang berpanjangan kebelakangan ini terjawab pagi tadi bila keluar ketulan kecil berwarna putih dan karung kecil.
sumber:google

Apakah Itu???
Termenung sekejap dalam bilik air sebelum aku sempat panggil En,husband untuk mengesahkan apa yang aku tengok tu..Bila diingat balik awal tahun ini,beginilah rupa waktu aku keguguran .Cuma kali ni lebih kecil dari yang lama,kalau yang lama tu besar sikit dari yang ini.Mungkin kehamilan ini baru je masuk beberapa minggu..Sedih????? Of course..Anak kedua kami..aku masukkan dalam plastik dan masuk dalam peti ais...Nak confirmkan sekali lagi dengan doktor..itu sahaja..Bila terpandangkan Nur awfiyah,hilang sekejap kesedihan itu..

Dan sekarang aku di tempat kerja???? Malas nak cuti sebab keadaan aku yang masih ok dan normal,boleh lagi ke tempat kerja..Alhamdulillah...Tak seperti yang pertama kali keguguran..

Mungkin bukan rezeki kami lagi untuk kali ini..Memang sebelum terjadinya peristiwa malam tadi,aku dah dapat rasa akan kehadiran orang baru bila munculnya tanda-tanda kehamilan..Tapi disebabkan Kedatangan Haid yang tak menentu,aku biarkan dulu untuk seketika.

Mungkin sebab itu Nur awfiyah selalu merengek dengan aku??wallahualam..

Tak sabar nak balik hari ni....Nak kepastian lagi...








Post a Comment

  1. Sabar atas ketentuan ini. Semoga akan hadir yang lebih baik lagi.

    ReplyDelete
  2. Sabar..sy pun mnhharap rezeki dr Allah..masi x d kurniakan zuriat... huhu

    ReplyDelete
  3. Begitulah Allah nak uji hambaNya yg kuat dan sabar
    Kakak percaya satu hari Awfiyah pasti akan ada adik dari ibu yg menjaganya dgn penuh kasih sayang.

    ReplyDelete
  4. insyaAllah kak, ada hikmahnya tu nanti.

    ReplyDelete
  5. bersabar ye.. InsyaAllah, Allah akan gantikan dengan sesuatu yang lagi baik Amiinnn.

    ReplyDelete
  6. sabar yea ida...mungkin belum ada rezeki....

    ReplyDelete
  7. sabar ida. allah dah aturkan yang terbaik untuk ida.

    ReplyDelete
  8. tak boleh nak cakap ape..moga akak tabah dan sabar..
    insya'allah ada rezeki lagi lepas ni..

    ReplyDelete
  9. Sabar yer sis, pasti ada hikmahnya...

    ReplyDelete
  10. Mudah2an akhirnya akan tiba juga rezeki buatmu...

    ReplyDelete
  11. Insyaallah...rezeki tu pasti ada.sy dl kerap dtg period gak.bl p scan doc ckp pegnen.mcm x caya

    ReplyDelete
  12. banyakkan besabar ya sis...insyallah mungkin ini bukan rezki sapa taw akan datang rezki datang melimpah kan amin

    ReplyDelete
  13. insyaAllah sis.ada lagi rezeki tu.kita cuba lagi ya. :')

    ReplyDelete
  14. Sabar ye kak ... Ujian dari Nya

    ReplyDelete
  15. moga awk terus tabah. moga rezeki akan ada xlama lg. insyaALLAH. terus bersabar dgn ujian ye :')

    ReplyDelete
  16. banyakkan bersabar ya sis, In Sha Allah ada hikmah..:)

    ReplyDelete
  17. sabar ye...in shaa Allah akan ade rezeki nanti...

    ReplyDelete
  18. Allahuakbar, phm sgt cmne perasaan menanti kehadiran org baru...sbr ye sis.

    ReplyDelete
  19. Sabar kak ye... Mama doakan agar penantian itu akan berakhir dengan berita kegembiraan

    ReplyDelete
  20. insyaallah ada juga rezeki tu nanti..banyakkan berdoa je okay..

    ReplyDelete
  21. Setiap yang berlaku ada hikmahnya... insyaAllah, ada rezeki tu nanti...

    ReplyDelete
  22. Subhanallah, In Sha Allah rezeki lebih besar menanti utk awak. keep strong

    ReplyDelete
  23. insyaallah.ada hikmah disebalik kejadian

    ReplyDelete
  24. Sabarlah..insya-Allah, digandakan yg lebih baik. :)

    ReplyDelete
  25. Insyaallah akn ada rezeki buat sis dan suami..

    ReplyDelete
  26. salam kenal.. jgn sedih2 ye sis.. bykkan bersabar, insyaAllah ada rezeki sis n suami..

    ReplyDelete
  27. in sha Allah ada rezeki ida satu hari nanti..sabar ye..kuatkan semangat..atau mungkin ida kena berehat kat umah kot..

    ReplyDelete
  28. InsyaAllah satu masa nnt Allah akan berikan zuriat ..Doa banyak2 moga segalanya dipermudahkan ,..

    ReplyDelete
  29. Banyakkan bersabar yer KSD...mungkin ada hikmah di sebalik kejadian itu...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  30. sabar ye sis...bukan rezeki..

    ReplyDelete
  31. Allah tahu yg terbaik buatmu... Teruskn usaha dan jgn putus berdoa...

    ReplyDelete
  32. sabar dik...belum mrezeki lagi tu....insyaallah akan ada nanti....

    ReplyDelete
  33. Sabar yer akak..mungkin bukan rezeki akak lagi...

    ReplyDelete
  34. sayangnya.. tapi takpelah. ada rezeki yg lain utk awak dan suami. inshaaAllah... saya sedihla baca bab keguguran bab anak ni.. humm..

    ReplyDelete
  35. Sabar hadapi dugaan ni kak. Allah pasti akan memberikan sesuatu yang lebih baik..InshaAllah..

    ReplyDelete
  36. Sabarlah... segala yg berlaku pasti ada hikmahnya.. in shaa Allah...

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top