27
Assalamualaikum


yeaayyyhh!! jumpa lagi...Dah pun siap-siap nak pi balik kampung..nak sambut puasa dengan family dan adik beradik kat kampung..

Alhamdulillah..malam semalam dah pun pengisytiharan puasa pada esok,iaitu ahad 29 June 2014.

Di kesempatan ini aku memohon ampun dan maaf sekiranya ada tersilap dalam perkataan dan tutur bicara sepanjang aku berblogging..Moga Di bulan ramadhan nie,memberikan kita ketenangan jiwa,kedamaian hati dan juga ketulusan dalam berpuasa..

Jauhi diri dari perbuatan yang membatalkan puasa.Jaga mulut dalam berbicara,Jaga mata dari pandangan yang jahat.Dan jaga semua perkara untuk mendapat keberkatan di bulan Ramadhan Yang mulia ni


Untuk peringatan kita bersama
sumber foto : google

Post a Comment

  1. Selamat balik kampung dan berpuasa KD.....

    ReplyDelete
  2. hmm.. kite sahur sorang esok.. mak ayah xde p balik kg..

    ReplyDelete
  3. Salam singgah :)
    Jom join segmen bloglist bersama irrayyan.com. Selamat berpuasa.
    Salam ukhuwah.
    http://www.irrayyan.com/2014/06/segmen-bloglist-irrayyancom-1-julai-ramadhan-1435H.html

    ReplyDelete
  4. Salam Ramadhan. Selamat menempuh sebulan Ramadhan, insya-Allah. :)

    ReplyDelete
  5. Selamat menjalani ibadah puasa kak ida...

    ReplyDelete
  6. keenakan buah kurma dari timur tengah
    YUSUF TAIYOOB

    kelazatan buah kurma yg tiada tandingannya
    YUSUF TAIYOOB

    kurma ajwa, jewel, safia, safina, wasem, mariami rotab bam dan banyak lagi
    YUSUF TAIYOOB

    pastinya menjadi pilihan anda di bulan ramadhan yang mulia ini
    YUSUF TAIYOOB

    eksklusif dari yusuf taiyoob

    YUSUF TAIYOOB

    visit my blog ^_^

    ReplyDelete
  7. selamat menyambut ramadan al mubarak

    ReplyDelete
  8. salam ramadan dan hati2 memandu..

    ReplyDelete
  9. Assalamu'alaikum. Yea! Hari ni puasa! Hehe... Selamat berpuasa, awak! ^_^

    http://www.violetsofia.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Selamat menjalani ibadah puasa buat Sis sekeluarga... :)

    ReplyDelete
  11. selamat mnyambut ibadah puasa :)

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah masih berkesempatan bertemu ramadhan.
    Selamat Berpuasa dan menyambut ramadhan.. Semoga puasa kali ini lebih baik dari yang sebelumnya.

    Jemput singgah,
    www.sitiyangmenaip.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Selamat menyambut bulan ramadhan KSD....

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  14. Assalamualaikum...KSD
    Salam Ramadan 1435H. Semoga Ramadan tahun ini menjadi yang terbaik dalam hidup anda, Amiin. Dikesempatan ini juga saya memohon ampun dan maaf andai ada salah dan silap mahupun kekhilafan yang mengguris hati... Maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
  15. Salam Ramadhan Aida. Selamat menjalani ibadah puasa dgn sepenuh keceriaan.. :)

    ReplyDelete
  16. Salam dua Ramadhan...Semoga amalan puasa kita diterima Allah...Aminn..

    ReplyDelete
  17. ampun di pinta juga kak..:)
    selamat berpuasa..

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top