Saturday, July 05, 2014

# artis # kisahsidairy.com

Biduanita Negara Sharifah Aini Meninggal Dunia

Assalamualaikum

Daripadanya kita datang,dan kepadanya kita kembali..Kembalinya allahyarhamah Sharifah Aini di bulan Mulia ini..Alhamdulillah..Beliau disahkan meninggal dunia pada pukul 1.26 pagi akibat jangkitan pada paru-paru.

Memang lately nie jarang dengar khabar tentang beliau kan..Rupanya beliau dah lama sakit..Tu yang kurang aktiviti nyanyian..
Memang aku sukakan nyanyian dan lontaran lagu-lagu beliau..Syahdu dan mendayu-dayu..
sharifah aini
Semoga anaknya Aliff omar tabah menghadapi dugaan ini...Al-fatihah untuk beliau dan mereka yang telah meninggalkan kita baik lama atau baru..



-amin-





sumber:astro

28 comments:

  1. Innalillah... semoga Allah mencucuri rahmat keatas rohnya & menempatkan beliau dikalangan org2 yg beriman.. Al Fatihah... aamiin.

    ReplyDelete
  2. Innalillahi wainnailaihi rajiun...

    ReplyDelete
  3. Al Fatihah untuk arwah & salam takziah untuk seluruh keluarga..

    ReplyDelete
  4. Kakak ni biasa kalau artis meninggal tak terkesan sangat di hati tapi bila Datuk Sharifah Aini meninggal rasa terkesan dihati. Sayu, sedih macam-macam.. Istiqomah dia sejak berhijrah berlainan sangat. Moga rohnya ditempatkan bersama para solihin...

    ReplyDelete
  5. salam takziah buat keluarga arwah.. semoga arwah di tempatkan dalam kalangan org2 beriman..aminn..

    ReplyDelete
  6. samalah kita.. kak mia pun suka nyanyiannya... al-fatihah...

    p/s: terima kasih sudi join. blog ini tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/07/senarai-url-blog-6.html

    ReplyDelete
  7. al- fatihah. Blogwalking..datang dari Blog Mia..Senarai Blog saya number 80 dari bloglist yg dipostkan oleh MIa...selamat menyambut Ramadhan ;-)

    ReplyDelete
  8. Al-Fatihah..moga rohnya dicucuri rahmat.

    ReplyDelete



Follow Us @aida_yusof81