21
Assalamualaikum

Yang pastinya ramai hari nie last day bekerja.Tapi aku esok masih lagi bekerja separuh hari..Lepas tu dah cabut balik kampung.Insyallah..

Entry khas ini ditujukan kepada rakan blogger yang mengenali tuan blog ini secara rasmi di alam maya ataupun tidak..cewahhh...Nak wish awal-awal kat korang semua,sebab bila dah kat kampung nanti,memang dah tak sempat nak up entry bagai..Bahang raya dah semakin hampir dengan kita...
Keindahan beraya nie apabila kita semua berkumpul dalam satu keluarga.Kekecohan di kampung dengan hilai tawa anak-anak dan cucu-cucu mampu membuatkan ibu bapa kita tersenyum kan..Pada hari raya nie jgugaklah kita akan berkumpul adik beradik.Membuat segala persiapan bersama-sama..

Alhamdulillah...
Di kesempatan ini,aku ingin menyusun sepuluh Jari memohon ampun dan maaf sekiranya ada penulisan aku yang melukakan hati rakan-rakan,bergurau secara kasar,memberi komen yang tak masuk diakal..Mohon kemaafan.Semoga dengan kedatangan syawal ini,memberikan seribu kemanisan dan kegembiraan untuk korang semua..

                        
sumber : 1malaysia

Kata Al-Ghazali : yang jauh itu WAKTU,yang dekat itu MATI,yang besar itu NAFSU,yang berat itu AMANAH,yang mudah itu BERBUAT DOSA,yang panjang itu AMAL,SOLEH yang indah itu SALING MEMAAFKAN”Salam aidilfitri maaf zahir dan batin”.

mysumber.com : sini 

Post a Comment

  1. Selamat hari raya. Walaupun lambat lg. Wish dlu la ya. =D

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum eda...selamat menyambut hari raya n mohon maaf jika ada salah n silap...;)

    ReplyDelete
  3. salam aidilfitri kak ida... maaf zahir batin andai ada terkomen yang mengguris hati...

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya aidilfitri buat ida sekeluarga

    ReplyDelete
  5. Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri buat Aida sekeluarga, maaf zahir & batin.
    Salam ceria Aidilfitri ikhlas dari saya... :)

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum,
    Salam Lebaran buat Aida sekeluarga. Semoga Syawal ini disambut dengan gembira bersama insan2 tersayang. Mohon ampun dan maaf jika ada salah dan silap sepanjang perkenalan.
    Selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin... :)

    ReplyDelete
  7. cantekknya banner 1malaysia tuu :)

    selamat hari raya jugak kak. 0-0 tauu,.

    balik kg hati2 ye ^^

    ReplyDelete
  8. Buat KSD sekeluarga juga semoga Syawal ini disambut dengan gembira bersama insan2 tersayang. Mohon ampun dan maaf jika ada salah dan silap sepanjang perkenalan.
    Selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin... :)

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya dari saya Amy J. maaf andai kata saya pernah terkasar bahasa tak semena dekat sini. ^^,

    ReplyDelete
  10. selamat hari raya . mohon maaf zahir dan batin . semoga perjalanan pulang ke kg halaman selamat .

    ReplyDelete
  11. Selamat hari raya kak..maaf andai ada salah silap..kosongkosong ye..

    ReplyDelete
  12. singgah sini nak wish..Selamat menyambut hari raya aidilfitri. Maaf zahir & batin... ^_^

    ReplyDelete
  13. Selamat Hari Raya Aidilfitri yer.... Maaf zahir batin....

    ReplyDelete
  14. selamat hari raya ya..maaf zahir dan batin :P

    ReplyDelete
  15. Selamat Hari Raya & maaf zahir batin...

    ReplyDelete
  16. Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin..

    ReplyDelete
  17. selamat hari raya maaf zahir batin KSD
    betul tu..

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top