30
Assalamualaikum

Tajuk takde SEO langsung kan...pfft..hehehe...takpelah...janji apa yang aku nak sampaikan tu,korang faham...Cerita pasal Nur awfiyah lagi boleh tak...Korang bosan tak..harap-harap korang tak bosan la kan...Yelah..bila dah jadi emak/ummi/mama/emak nie,semua nak cerita pasal perkembangan anak...Kalau bukan seorang blogger,confirm dia akan cerita kat kawan-kawan or officemate or jiran tetangga pasal anak dia dah pandai itu dan ini..

Tapi......... Tak salahkan...(eh..korang perasan tak,kebanyakkan entry aku banyak dot..dot...)takpelah kan..bukan dapat markah pun..hehehe

Ceritanya si awfiyah nie lah,bila nak menyusu mesti nak berperang dengan dia dulu,bila ummi dia nak pegang botol susu,sibuk nak pegang jugak.Tapi bila dah pegang,mula lah tangan dia nak tarik botol susu tu..Bila dah dia tarik,mengamuk sakan sebab tak dapat susu..Terpaksalah bagi dia pegang napkin yang dah diikat-ikat buat macam anak patung...nanti aku tunjuk macam mana...hehehe..

Nielah anak patung napkin...

aku ambil dari blog ni

Kalau zaman-zaman kita,mana nak dapat anak patung kan..so mak-mak kita buat lah replika anak patung nie guna napkin atau kain batik..

Bagi aku bagus pakai nie,sebab kalau kita bagi anak patung kat anak-anak,takut lah nanti dia terkena selsema atau batuk sebab bulu anak patung tu kan...
wat masa nie memang bagi nur awfiyah pegang patung napkin tu
Berangan nak pegang sendiri...Makin geram ummi dengan dia...tapi itulah yang selalu buat ummi tersenyummm






Post a Comment

  1. Assalamualaikum dan salam singgah pagi selasa Sis...comelnyer Awfiyah...ya Sis guna patung yg kita buat sendiri dari kain batik atau napkin adalah lebih selamat untuk kanak2...

    ReplyDelete
  2. duuhhh..dah 30 tahun tak nampak patung kain ni..
    terima kasih kerana entri ni ida...terima kasih kerana mengimbau memori kite kecik2 dulu... he he

    ReplyDelete
  3. hihihih dulu pandai buat.. skang x ingat dah...

    ReplyDelete
  4. alolololo boolat mata awfiyah gerrrrrram kakak tengok ...ehh kakak ke?? hehehe.

    ReplyDelete
  5. uit, comelnya dia... ooo, dah pandai nak memegang ye dia..

    ReplyDelete
  6. chubby nya dia.. rambut lobat lagi.. bam bam

    ReplyDelete
  7. brusaha juga nak pegang botol sndiri tu sis

    ReplyDelete
  8. alolo..anak patung ni selalu buat dlu

    ReplyDelete
  9. Seronoknya dapat merasai kenikmatan membesarkan baby...Setiap perkembangan dan perubahan pasti menceriakan! Comel pulak tu.... :) geramnyeee hehe

    ReplyDelete
  10. Padai dahh nk pegang memegang...dia dah makin besar ..makin bijak

    ReplyDelete
  11. hoho semangat! comelnya!! >.<

    ReplyDelete
  12. Bila tengok anak patung tu terinagt Vodoo...he..he

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum ieda....dah besar dah skg ni yer...

    ReplyDelete
  14. dah besar dah... dah pegang botol sendiri...

    ReplyDelete
  15. Makin bolatt pipi Awfiyah.. Geramnye. Rambut Awfiyah tu nanti bila panjang mesti cantik, rambut dia lurus je.

    ReplyDelete
  16. wah.. teman pun dah lupa camne nak buat patung tu.. heeeee

    ReplyDelete
  17. Seronok klu buat patung mcm tu.. best... :) :)

    ReplyDelete
  18. Lebat ye rambut dia...perkembangan yg baik...teruskn giat dia punya skil...hihi

    ReplyDelete
  19. comelnyaa...rambut dia tu..hehe..pertamakali nampak patung batik tu..heee

    ReplyDelete
  20. dia dah rasa dia besar tu kak. hihihi

    ReplyDelete
  21. parenting tips http://ks4malaysia.com/trending

    ReplyDelete
  22. dulu masa kecik2 selalu main doll buatan sendiri, mmg best !

    ReplyDelete
  23. eh, comelnya bila buat botol camtu..hihihih

    ReplyDelete
  24. Alolo comeynya anak patung tue.. tapi lagi geram tengok si bam2 awfiyah,,=D

    ReplyDelete
  25. rasa macam pernah nampak patung napkin ni..comelnya fiyah pegang botol susu tu

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top