Post a Comment

  1. Setakat ni x prnah lgi lya alami

    ReplyDelete
  2. Biasa la tu, makan memakan, tikam menikam perkara biasa..

    ReplyDelete
  3. CN pernah kena dulu kawan makan kawan..memang kecewa..tapi itu adalah pengalaman supaya kita lebih berhati-hati berkongsi cerita ;)

    ReplyDelete
  4. kahkahkah.... :) comel ja kalau boleh pelok dgn harimau cm ni

    ReplyDelete
  5. hahaha,, kelakar.. bestnyerr dpt peluk~

    ReplyDelete
  6. sakit hati bila dapat kawan yang makan kawan ni, lbih-2 lg bila dia org yg pling kita prcaya. :)

    ReplyDelete
  7. bila kita rasa, sakit, pedih kan? tpi dari situ mengajar kita supaya berwaspada dlm berkawan..jgn percaya sgt nti sakit sgt..

    ReplyDelete
  8. hehe..rimau sama tinggi dgn org. blog anda kena tag. sudi2 la join ye.

    http://whiteroses2013.blogspot.com/2014/08/giveaway-saya-nak-poskad-dari-moscow.html

    ReplyDelete
  9. Ermmm pernah jumpa kawan macam nie akak..

    ReplyDelete
  10. Miahahaa..seram pulak kawan dgn rimau. Huhu..centu gak berkawan dgn kawan yg perangai macam rimau. Asyik terkam kawan dari belakang.

    ReplyDelete
  11. Bahaya kalau dapat kawan makan kawan. Kalau kawan ajak makan ok je hehe

    ReplyDelete
  12. seram dan seriau dengan orang kawan makan kawan ni, banyak sangat dah jumpa... hu hu hu...

    ReplyDelete
  13. Manusia ada sesetengahnya lebih merbahaya dari haiwan... astagfirullah...

    ReplyDelete
  14. jauhlah kita dari perkara yg tidak diingini

    ReplyDelete
  15. Kalau dalam gambar tu memang xhairanlah... Itu adalah fitrah kehidupan, siapa suruh berkawan dgn pemangsa. Tapi dalam kehidupan... harap2 ianya tidak terjadi.

    ReplyDelete
  16. kalau situasi dlm gmbar mmg menakutkan...tp kata2 tu kena lebih bhati2 dlm pmilihan KAWAN kn kak..

    ReplyDelete
  17. blm jmp kwn mcm nih tp sepupu de..hahaha

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top