Post a Comment

  1. btol tu...tengok diri sendri dulu sblom tngok orang lain...thanks for sharing

    p/s : comeila header baru...^_^

    ReplyDelete
  2. setuju kak :) ramai org cemtu. suka cari salah org

    ReplyDelete
  3. .... bukan bila jumpa cermin aje belek jerawat ye Ida haha...
    Cermin diri kena dgn hati dan minda baru tahu kedudukan diri di mana..

    ReplyDelete
  4. setuju sangat..tapi kalo dah nampak kesalahan orang tu jadikan tauladan pada diri sendiri bukan menjaja bukan2

    ReplyDelete
  5. Biasa la tu, sentiasa ada tukang fitnah menikam dari belakang..

    ReplyDelete
  6. Ayat ni nice sgt.. Salam rabu kak. ^^

    ReplyDelete
  7. Btl slalu kesalahn org lain he nmpk tpi keslhn diri sndiri adehh.

    ReplyDelete
  8. Betul tu... sentiasa kita muhasabah diri kita... subhanallah...

    ReplyDelete
  9. muhasabah diri...kadang jelas terpancar tp kita pejam mata :)

    ReplyDelete
  10. betul..setuju dgn kata2 prof.muhaya..

    ReplyDelete
  11. SETUJU 500% ..orang sekaranmg ni kan kan kan sibuk duk jaga hal orang lain tapi tak cermin diri dia sendiri ..

    ReplyDelete
  12. Betul tu ... Cermin diri sendiri itu perlu ... Ambil tahu hal orang lain pun perlu ... Kena alert jugak dengan situasi persekitaran kita ...

    ReplyDelete
  13. Peringatan yang bagus..selami maksudnya :)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top