Cabaran 30 Hari :Hari 18 -Siri Tv Kegemaran Aku

Saturday, September 20, 2014

Assalamualaikum


HAri sabtu sudah..yeayy...halfday hari nie..Petang nie dah boleh bawak cik piyah jalan-jalan.
Ni..meh sat aku nak cerita siri kegemaran aku.Ni aku cerita yang sekarang nie la ye.

AKu memang suka tengok cerita nie..


Hi Do I Look
Aku memang suka sangat tengok cerita nie.sebab aku suka tengok diorang tukar2 fesyen.

Upin-ipin
ni aku rajin tengok dekat youtube..hehehehe.

Merlin
Ni aku paling suka,..sampai sekarang ulangan pun masih tengok..tapi kalau berkesempatan jelah..


oklah,itu je kot..ada banyak lagi sebenarnya siri tv kegemaran aku..tapi malas nak taip lebih-lebih..hehehe


Meh terjah Cabaran-cabaran yang lain disini :-

You Might Also Like

9 Orang Komen

  1. done follow u....follow me back ya...
    tq.
    www.jaymiee.com

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum dan singgah pagi...yeahh.....ada upin ipin....suka...suka...hehe,tapi Merlin pun suka juga...

    ReplyDelete
  3. Feveret zumal tu, upin ipin dan merlin ^_^

    ReplyDelete
  4. Paling best upin ipin tu..enjoy je tengok dengan budak budak :)

    ReplyDelete
  5. Saya pun layan gak Merlin tu.. :D

    ReplyDelete
  6. suka tengok merlin..setiap siri mesti dok tunggu

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

DISCLAIMER

A blog Kisahsidairy.com is a personal blog.
The Opinions expressed here represent my own .
In Addition,my thoughts and opinions change from time to time I consider this is neccesary conseguenve of having an open mind
Email me at sitirohaida81@gmail.com
"BEST VIEW WITH GOOGLE CROME - COPYRIGHT 2017"