19
Assalamualaikum

Dah terskip satu hari untuk cabaran ni.Emm..Ni semua sebab si penyamun datang mencuri kat rumah family aku kat kampung .Nasib baik lah pencuri tu takde apa-apakan keluarga aku..Kalau tak,tak taulah aku nak cakap apa.

Ni,bila bercakap pasal tempat yang aku teringin sangat nak pergi..meh...aku tunjuk korang
Insyallah,memang inilah tempat yang aku teringin sangat nak pergi,dan tak pernah lagi nak pergi
Dapat menunaikan umrah pun dah syukur.apatah lagi mengerjakan ibadah haji kan..

Moga impian aku akan terlaksana.


Meh terjah Cabaran-cabaran yang lain disini :-

Post a Comment

  1. insyaallah akan tercapai nanti.
    macam sama pulak tempat yang shark nk pergi.

    ReplyDelete
  2. Insya Allah... Saya nak pergi bulan 12 ni... Moga-moga dimakbulkan :)

    ReplyDelete
  3. sama la kak.. nk pegi sini jugak.. :) nsib baik family akak xde ape2.. alhamdulillah..

    ReplyDelete
  4. In shaa Allah.. aamiin. Semoga tercapai apa yg dihajatkan.. aamiin ya Rabbal alaamiin..

    ReplyDelete
  5. amin..insyaallah... semoga impian untuk menjadi "tetamu Allah" menjadi kenyataan bila tiba saatnya.... amin....

    salam perkenalan dari mommylina

    ReplyDelete
  6. Saya pun bercita-cita nak ke sini, semoga hasrat kita sama-sama tercapai.

    Salam kenal dari saya, terima kasih sudi jengah blog saya tu...:)

    ReplyDelete
  7. Amin pasti ada rezeki kita utk ke cna

    ReplyDelete
  8. Aaamin ..moga impian Aida untuk ke sana tercapai ..Banyak2 berdoa ya Aida..

    ReplyDelete
  9. Lya jugak punya keinginan untuk ke sana ..InsyaAllah kalau boleh nak pergi bersama keluarga tersayang jikan dizinkan ..

    ReplyDelete
  10. semoga dipermudahkan, in shaa Allah, amin...

    ReplyDelete
  11. Insyaallah akan di jemput mjadi tetamu Allah suatu hari nti...amin

    ReplyDelete
  12. Semua yang Islam pastinya teringin nak kesini...Aminn

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top