9
Assalamualaikum

Cabaran dah memasuki hari yang ke-9..fuhh..fuhh....Sebut pasal lelaki yang menarik perhatian aku nie sebenarnya ada banyak...Tapi Yang telah menarik perhatian aku yang utamanya adalah suami akulah kan..Kalau tak,takkanlah aku pilih dia untuk jadi suami..hehehehe...

Ikut angan-angan mat Jenin aku dululah ye,masa muda belia..Tengah-tengah menggatai nak kenal cinta...Lelaki yang jenis macam mana yang menarik perhatian aku.

oklah....let's Troll the scroll...hehehehe

Cool /Beragama
Orangnya mestilah nampak cool walau ada masalah sekalipun...Taknak la yang jenis serabut je kan.lagi satu beragama tu penting untuk dia menjadi seorang ketua dalam rumah tangga kan..ececeh...sampai ke situ pulak kan..Taklah aku cakap nak kena tau macam ustaz,tapi cukup sekadar dia tau halal/haram..perkara-perkara fardhu,solat,dan sewaktu dengannya

Handsome
Kunun-kunun la,nak yang handsome je...Yang macho..yang boleh mencairkan aku bila tengok muka...ececeh...perasan sangat kan..
Nak tau macam sape..Ni...Orang nie memang dari dulu kot aku minat dia.
                                                           
lagi suka kalau dia senyum..sampai sekarang minat kat dia nie tau..hehehe...en.husband siap cakap,jangan nak perasan sangat ea..


Berpakaian Kemas
Hah..ni aku suka...kemas segak dan bergaya walau pakai jeans dan tshirt je...Sebab tu aku suruh en.husband pakai jeans.....Jawapan en.husband senang je..Habis Jin nak pakai ape...hahaha...lawak betul la laki aku nie..


Tidak Merokok
Sebenarnya aku memang tak suka dengan lelaki yang merokok,dari pengalaman aku kenal lelaki yang merokok nie,bila ada masalah,rasa boleh habis sekotak rokok tu kan..pendapat korang macam mana pulak..hehehe..

Menghargai 
 Pandai menghargai pasangan..Menghormati pasangan,apa jua keadaan dia akan memahami pasangannya tu.


Banyak lagi sebenarnya yang menarik perhatian aku...hehe..ala..semua wanita sama kot..nak lelaki yang macam mana kan..Tapi jodoh pertemuan semuanya di tangan Allah swt..Kita seharusnya bersyukur atas apa yang diberikan kepada kita termasuk jodoh kita.




Post a Comment

  1. Lbh kurang je impian kita tu nak lelaki mcm tu sis hhee tpi syukur dpt yg skrg ni pun dah ok sgt

    ReplyDelete
  2. lama tak dengar ayat klu pkai jeans la, jin nk pkai apa ..hihi

    ReplyDelete
  3. Yes, beragama dan tidak merokok ; pcl sedar lama dah ..kesian isteri yg memedam rasa terhadap suaminya.

    ReplyDelete
  4. wahh minat fahrin ahmad jugak ke?? yeayy kite geng..hihi

    ReplyDelete
  5. Masa mula mula Fahrin berlakon OKje pun suka gak nengok dia berlakon ni KD...lepas tu bila dah ramai yg baru, silih berganti pulak minatnya hehe....nampak betul mata keranjang hehe.... Tp Aaron Aziz tetap OKje minat ......
    Ohhh yg tetap dihati tentulah my hero Pak Jilap hehe

    ReplyDelete
  6. Cool? Heheh.. Ade jugak tuu tertampal gambar abam fahrin Ahmad. :D

    ReplyDelete
  7. wahhhh peminat fahrin ni hehhehehee

    ReplyDelete
  8. Menghargai tu pentingkan.. mesti peminat Fahrin ni hehee.. :D

    ReplyDelete
  9. tak suka dengan lelaki merokok tapi dapat dengan lelaki yang suka merokok.alahaii

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top