13
Assalamualaikum

Fuyyoooo...Nak mengimbas kembali masa cintan cintun jugak nie...eh..tapi tak jugak la...nie aku bagi lagu-lagu yang pernah Mr.Cinta aku ni bagi tau...


Ececeh...

1.Selamat Ulang Tahun sayang-Imran Ajmain
Lagu nie En.husband pernah bagi kat aku..Dan menjadi kegemaran aku.Setiap kali jugak birthday my husband and me..mesti dia dan aku bagi lagu nie..



2.Will Always Love U-Whitney Houston..


3.Sehati Dan Sejiwa-Haslinda


4.Aku cinta Padamu-Siti Nurhaliza

5.Lelaki ini-Anuar Zain



Sebenaunya banyak lagi kot lagu-lagu kegemaran aku..eh..semua lagu siti nurhaliza aku suka...tak tolak punyooo!!!





Post a Comment

  1. Perghhh! lagu-lagu popular tahun 90an ni kak! Caya la! :D

    ReplyDelete
  2. Huhu..lagu2 klasik gitew. Suara datuk siti memang kelasss punye. :D

    ReplyDelete
  3. no.5 saya tak suka..kih2 (terus terang ko)

    ReplyDelete
  4. Kita suka Whitney Houston tu..Yang lain tak sama..he..he

    ReplyDelete
  5. Lagu sehati dan sejiwa tuu mmg bestt ..lya suka laa hehehe..lgu dlm citer cinderella kan ..

    ReplyDelete
  6. Lagu anuar zain, Lelaki Ini , saya suka.

    ReplyDelete
  7. Lagu cinta OKje .....Lagu omputeh koooo haha... Everything I do I do it for you....Tapi lagu zaman batulah eheh

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top