18
Assalamualaikum


Selamat pagi semua..Mesti korang bad mood sebab dengar cerita minyak naik semalam kan.emmm..ape nak buek!! kita takde kuasa pun nak bersuara..Hidup mesti diteruskan..Walau kita menyumpah seranah sekalipun,harga minyak tetap naik jugak kan.


Harga susu Nur awfiyah pun dah naik rm4 tau..memang sangat bezanya.Terpaksalah ummi dengan babah bekerja keras sikit..Yang dah kaya raya tu,biasalah,tak tempias pun kat diorang bila kenaikkan harga macam nie.Kita yang dibawah nilah yang cukup terasa..Kan ke tuari ada orang sebut,Gaji orang malaysia ni dah di tahap selesa..emmmm..selesa la sangat kan..Moga Allah membukakan pintu rezeki untuk kita seluas-luasnya.Insyallah..amin

Oklah..malas nak membebel pasal tu,baik aku cerita apa yang aku dapat dari blogger Suria amanda nie.
Kenapa kak suria amanda bagi aku hadiah?
Sebab den  solosai  buek kojo ghumah tepat sobolum tepat jam limo potang,

meh baca dan belajar loghat nogori semilan ni ha kek sini >>

Kuliah Subjek BHS 109 : Bahso Nisimilan (Kelas Pertama)


Terima Kasih kak Suria..tambah koleksi la nampaknya nie..

Post a Comment

  1. comel la kak... key chain awek tu..

    ReplyDelete
  2. Anak murid rajin dan cepat hantar kerja rumah mesti dpt hadiah dr cikgu ... hehe

    ReplyDelete
  3. bestnye dapat hadiah..
    arini saya sangat 'gembira' sebab minyak naik 20 sen je..huhuuhu..20 sen je hokeyy..

    ReplyDelete
  4. Yer la akak.. malas nk komen panjang pasal isu tue.. huhuhu.. btw comel jer gift tue..tahniah akak..=D

    ReplyDelete
  5. Wahh bestnya.. tahniah.. suko den nengok.. :) :)

    ReplyDelete
  6. kak suriaaaaaaaaaa nak jugekkkkkkkk !!!

    best laaa kak ida dapat keychain comey... muahahhaa

    ReplyDelete
  7. tak blh nak kata apa dah kan semua dah naik ermmm...tahniah sis blh tambah koleksi lagi

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top