14
Assalamualaikum

Tetiba petang ni keluar pasal nak rehat bagai ni dah kenapa kan..But it's true..Sometimes wee need some rest.Stop from thinking,dreaming and talking.Semua tu nak dengan secara tiba-tiba tanpa aku ketahui apa puncanya,

Kekadang tak tau kenapa perasaan tu datang..Mungkin sebab memikirkan sesuatu.Masalah tu akan sentiasa ada,walaupun kita tak dapat menanganinya dengan cepat,sebaliknya  kita memerlukan masa untuk merehatkan minda.Memberi ruang untuk kita berfikir.

sumber:google

Post a Comment

  1. Mmg perlu rehat..klu tak jadi stress nanti...

    ReplyDelete
  2. Prlukn rehat juga sis jgn trlampau d fikirin nnt bikin sterss

    ReplyDelete
  3. nak jugak rehat yang secukupnya..kalau nak rehat betul betul kena pergi bercuti kan :)

    ReplyDelete
  4. Jangan fikir terlalu banyak kak ida... rehatkanlah diri... tarik nafas.... lepas.... minum lemonade ! :)

    ReplyDelete
  5. Syoknya dapat rehatkan minda yang kepenatan ni.

    ReplyDelete
  6. yup, minda dan badan kita perlukan rehat. u have to ida

    ReplyDelete
  7. tido..rileks la..zzzZ..tak pikir apa dah..

    ReplyDelete
  8. kalau dapat pi tempat percutian kan best
    rest otak kita :)

    ReplyDelete
  9. Zumal pun rasa perlukan rest macam tu, serabut sangat ^_^

    ReplyDelete
  10. Ya... Kita perlu juga masa utk diri sendiri...

    ReplyDelete
  11. Betul tu. Bagi ruang untuk diri sendri plak merehatkan diri.

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top