23
Assalamualaikum

Alhamdulillah..rezeki Nur awfiyah.

Semalam ceritanya..Aku balik semalam 6.45 petang.Balik terus ambil Nur awfiyah macam biasa.Cuma semalam aku lewat sikit balik.Ada kerja yang perlu di settlekan.

Masuk je,tengok ada bungkusan hadiah kat beg baju Nur Awfiyah.Terus kakak ipar cakap,ada jiran kat situ yang belikan Nur awfiyah..

Wah...untunglah Nur awfiyah..Untung juga ummi sebab tak payah dah beli baju jalan dia..Jimat sikit bulan ni..Tapi tak jugak.Ummi Nur awfiyah ni pantang nampak baju yang cantik dan comel..Harus nak grab satu..Satu pun jadilah kan.

Baju tu pulak memang sesuai sangat dengan Nur awfiyah..Di sebabkan Awfiyah nie Semangat, jadi terpaksalah cari baju yang lebih terbuka.Tak boleh la nak pakai yang cantik-cantik ala-ala princess...Mesti baju berlubang dan nampak ketiak tu.pfffft...Esok dah besar jangan terus pakai baju macam tu dah la nak..

Dapatlah dua helai baju...comel pulak tu.macam tau3 je awfiyah suka purple..hehehe


Thanls auntie sabariah...moga murah rezeki ye..amin

Post a Comment

  1. mmg murah rezeki betullah, cantik2 pulak tu

    ReplyDelete
  2. Murah rezeki .... comel baju tu :D

    ReplyDelete
  3. Ummi atau awfiyah yg suka purple?? Hihi

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah rezeki Fiyah..cantik comel baju Fiyah..dah pakai lagi comel dia

    ReplyDelete
  5. Moga br tmbh murah rezeki baby awfiyah

    ReplyDelete
  6. alololo... comellnnyee... suke purple.. :)

    ReplyDelete
  7. alahaiii,homei neh #klik klik Nuffy kat sini =)

    ReplyDelete
  8. Rezeki Nur Awfiyah..
    Murah rezeki yang memberi.. ;)

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah..rezeki awfiyah rupanya..semoga dimurahkan rezeki lagi lepas ini...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. cantik baju yang awfiyah dapat..rezeki anak..

    ReplyDelete
  11. Comel ..Hehehe ..rezeki Awfiyah la nie..

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah untungnya..baik sungguh jiran

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah.. menariknya. Tahniah.. :)

    ReplyDelete
  14. alhamdulilah.. untung si comel dapat hadiah

    ReplyDelete
  15. untunglaa cik piyaa... untunglaaaaa.... (sambil gigit pipi cik piya)...

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah murah rezeki..mesti bertambah comel awfiyah nanti..=D

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah...rezeki baby ☺

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top