Post a Comment

  1. Memang pun. Tapi buat apa kita nak kalut puaskan hati semua orang ?
    Hati kita apa cer ?
    Janji kita tahu apa yang kita buat adalah yang terbaik untuk 'masa dan ketika itu' cukuplah.

    ReplyDelete
  2. setuju.tak boleh nak puaskan hati semua orang.Tapi jangan lupa dengar dan ambil mana yang patut pandangan yang baik sebagai kemudahan pada masa akan dtg..:)

    ReplyDelete
  3. betul kak.. tak mengapalah... buat mengikut kadar kemampuan saja...

    ReplyDelete
  4. betul tu...buat je mana yang termampu...

    ReplyDelete
  5. Btul tu...sshnyer nak puaskan hati org

    ReplyDelete
  6. Betul Tu...buat aje APA yang termampukan..janji kita ikhlas...

    ReplyDelete
  7. Moral of d story... jangan terkesan kata orang... dengar boleh... percaya jangan... hehehe... allah bagi kita akal... gunakan... :D

    ReplyDelete
  8. Walau ada mulut jgn sebarang cakap,
    Walau bertelinga jgn sebarang dengar cakap orang

    ReplyDelete
  9. betul tu...nama pun manusia...ada je yg x puas di hati mrk

    ReplyDelete
  10. satu kebenaran..apa yg kita lakukan pasti mendapat kritikan dari mata orang lain..

    ReplyDelete
  11. memang pun..ada je yang tak kena..

    ReplyDelete
  12. memang pun..ada je yang tak kena..

    ReplyDelete
  13. Assalammualaikum... KSD,

    janji kita ... ikhlas, jangan fikir sesangat apa insan lain nak kata..

    mselim3

    pls: Tag KSD untuk join segmen nie... http://mselim3.blogspot.com/2014/10/giveaway-pertama-sitisab.html

    ReplyDelete
  14. Betul tu Aida.. klu ikutkan sgt ckp orang ni mmg boleh jadi biul nanti... :D

    ReplyDelete
  15. Tak perlu puaskan hati semua orang...yg penting kita puaskan kehendak Allah SWT...

    ReplyDelete
  16. kita hanya perlu buat apa yg kita rasakan perlu ...

    ReplyDelete
  17. kembali pada fitrah, hanya puaskan hati sendiri je kak ida, kalau dengan orang lain, serba tak kena jadinya :)

    ReplyDelete
  18. Klau asyik nak ikut ckp org smpai bila pun diorg x kan puas brckp

    ReplyDelete
  19. Jangan oeduli apa org cakap yang penting..apa yg Allah cakap..

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top