14
Assalamualaikum

Siapa kan tak kenal dengan blogger Mamaniza ni.Seorang yang peramah walau pertama kali korang berjumpa dengan mereka.

Pertama kali bertemu dengan mamaniza adalah di pelancaran Cendollah Rolla di Tasik Pasir Gudang.Walaupun pertama kali kami berjumpa,tapi bagaikan sudah lama kami kenal dan berkawan.Memang mama bukan seorang yang sombong..Sentiasa ada je cerita yang kami bualkan.

Yang rapat dan kenal dengan mama,pastinya tahu,mama akan berhijrah kembali ke Selangor tempat lahir mama..Segala suka dan duka mama,pasti dirindui kat sini kan mama..
Tapi kalau itu yang terbaik untuk masa depan dan family,akak sentiasa doakan yang terbaik untuk mama dan keluarga.
Kenangan pertama kali kami bertemu 




Sebagai blogger,memang kita tidak lari dari pandangan sinis masyarakat.Tetapi kalau mereka adalah blogger,dan tau tentang apa itu blogger,nescaya perkara sebegitu takkan berlaku kepada mamaniza.

Allah swt menentukan segalanya mama,insha allah..Mungkin ada yang lebih baik dari ni,yang kita tak tau Allah dan sediakan untuk kita.Jangan pernah menyerah kalah dalam kehidupan dan sentiasa menghadapinya dengan tenang.

Akak berharap agar kehidupan mama kat sana lebih baik,peluang mama untuk menjadi blogger yang lebih baik dan mendapatkan peluang yang lebih terbaik dari sekarang..insha allah..
Dipertemuan pertama blogger JB


Rasa sedih bila tidak dapat berjumpa dengan mama buat kali terakhir di bumi Johor ni..Tapi berharap sangat dapat kembali berjumpa dengan mama..Nasib baik jugaklah husband mama satu kampung..Boleh la roger roger dengan akak nanti.


Terima kasih menjadi kawan,adik dan seorang yang boleh mendengar apa sahaja masalah dan berkongsi segala galanya di dalam dunia blogger atau dalam cerita harian kita..




Post a Comment

  1. Sapa yg x knl dgn mama niza kan, blogger yg peramah

    ReplyDelete
  2. moga ikatan tu ttap ada walau jauh dri pndangan mata

    ReplyDelete
  3. yeahh.. mama comel.. setiap yg berlaku ade hikmahnye.. anis tau mama kuat.. :)

    ReplyDelete
  4. seronoknye. aah mama niza berniaga cendol. teringin nak mkn kat gerai mama. tp jauh.

    ReplyDelete
  5. Wahh seronoknya.. rasa mcm nak pindah balik ke Johorlah mcm ni.. boleh selalu layan cendol mamaniza & ngeteh ramai2 ni.. :)

    ReplyDelete
  6. betul ! mamaniza memang peramah, dia yang tegur sha dulu... semoga mamaniza sukses bila sampai ke sini nanti...

    ReplyDelete
  7. tak berkesempatan nak bersua muka dengan mama.. :(

    ReplyDelete
  8. Moga penghijrahan mamaniza ada hikmah dan kebrkatannya...

    ReplyDelete
  9. Moga penghijrahan mamaniza ada hikmah dan kebrkatannya...

    ReplyDelete
  10. Bestnya dpt berjumpa rakan blogger secara realiti.

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top