12

Assalamualaikum

Happy saturday korang..still kat tempat kerja.Menunggu masa untuk balik je ni.
Hari sabtu pertama di bulan November.Dah hampir kan ke penghujung tahun.2015 akan muncul sebulan lebih je lagi.Masa nilah nak bina zam baru.Mana yang azam tak dapat ditunaikan pada tahun ni, mungkin boleh bawa ke tahun hadapan jugak.Kekadang tak semua kita impikan tu akan menjadi kenyataan.

Kita hanya mampu merancang, tapi semua Allah swt menentukan..

Post a Comment

  1. Salam singgah november dan salam sabtu sis....

    ReplyDelete
  2. azam tahun depan sama je macam azam tahun ni..nak jaga kesihatan ..:)

    ReplyDelete
  3. November punuh makna dlm hidup kami, ..azam baru tetap ada insyaAllah dengan segala ketentuanNya semoga tercapai.

    ReplyDelete
  4. Banyak perkara yang belum tercapaupi..happy saturday

    ReplyDelete
  5. Salam Sabtu Aida.. salam ceria selalu.. :)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top