7

Assalamualaikum

Pastinya ramai sekarang ni yang duduk depan tv, kedai mamak atau melihat secara live perlawanan Bola sepak piala OPPO Jdt lawan Pahang malam ni.

Aku hanya menonton depan tv je.lagi selesa..sambil layan kopi panas, sambil tu boleh lepak lepak dengan nur awfiyah ni.

Di separuh masa pertama, , alhamdulillah, Nampaknya berpihak kepada JDT.Tak mustahil kan kalau masa kedua ni berpihak kepada pahang pulak.Apa pun aku harap permainan bola sepak ini diakhiri dengan permainan yang terbaik.

Harapnya takdelah kejadian yang tidak diingini berlaku kan..

Oklah..kita sambung tengok balik..happy watching ye..

Post a Comment

  1. menang kalah JDT tetap di hati....

    ReplyDelete
  2. Sue x sokong mana2..slmt menonton.

    ReplyDelete
  3. JDT kalah...huhuhu.sedihnya...

    ReplyDelete
  4. Xpela. Kalah pun kalah bermaruah. :) dah berlaku pun kjadian xdiingini kan kak.ehhehe..

    ReplyDelete
  5. mula mula tengok dah excited..bila masuk separuh kedua dah kecewa sikit bertambah kecewa bila tendangan penalti tak masuk gol..=__='

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top