9
Assalamualaikum

Tahniah buat pasukan Pahang darul makmur yang memenangi Piala Final Malaysia 2014.Walaupun banyak rintangan yang dihadapi oleh kedua dua pasukan ini,akhrinya terjawab segala persoalan selama ini,siapakah yang bakal menjulang Piala itu.

pahang juara

Walaupun sedih dengan kekalahan JDT,tapi aku tetap rasa bangga kerana mereka dpat bertahan sehingga ke saat akhir...Takpe..Menang dan kalah tu adat pertandingan.Mungkin bukan rezeki JDT untuk tahun nie kan...

Di Timeline aku,penuh dengan status tentang Perlawanan Bola sepak nie.Ramai yang gembira dan ramai juga yang berduka..isk..isk..takpelah kan...takde rezeki.
pahang
oklah...boleh tidur dengan aman...


Post a Comment

  1. Sue x menyokong mana2. Tahniah pd pasukan pahang.

    ReplyDelete
  2. Tahniah Pahang juara Malaysia 2014.

    http://www.adarain.com

    ReplyDelete
  3. JDT ni ramai yang mengutuk...huhuhu.lantaklah yang tak suka tu nak cakap apa, Johor tetap di hati..hehe

    ReplyDelete
  4. sedih JDT kalah tapi dah adat pertandingan ada menang ada kalah

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top