Breakfast Dulu sebelum Bercerita

Wednesday, March 04, 2015

Assalamualaikum


Lambat bersiaran hari ni.Dahpun memulakan kerja hari ni setelah 5 hari bercuti.Uppfftt... hari tu..Lama kan.
Kenapa aku bercuti? Memang banyak nak cerita kat korang,Tapi sebelum tu kena lah settlekan kerja yang tertangguh sepanjang aku bercuti.


Bila dah selesai segalanya,kenalah breakfast dulu..Tak tahan dah perut ni berkeroncong..Kesian pulak baby dalam perut tak makan lagi..hehehe..

Sebelum ke tempat kerja tadi,sempatlah tapau mee hoon goreng ditambah pula dengan sambal kerang.Saja nak menambahkan lagi darah..


Ditambah lagi dengan minuman susu kambing strawberry dari Mummylicious.Delicious sangat kan..

Oklah..satgi aku sambung lagi cerita ye..Sambung sikit kerja-kerja yang tertangguh dulu..

Till meet again..

You Might Also Like

4 Orang Komen

  1. Moga sentiasa sihat2 je Aida :)) mamam duluuuu....

    ReplyDelete
  2. jaga diri baik2 ya kak.. jgn skip makan =)

    ReplyDelete
  3. sedap makan mee/bihun dengan sambal.

    ReplyDelete
  4. Wahh.. tengok memalam pun selera ni.. :D

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

DISCLAIMER

A blog Kisahsidairy.com is a personal blog.
The Opinions expressed here represent my own .
In Addition,my thoughts and opinions change from time to time I consider this is neccesary conseguenve of having an open mind
Email me at sitirohaida81@gmail.com
"BEST VIEW WITH GOOGLE CROME - COPYRIGHT 2017"