4
Assalamualaikum


Lambat bersiaran hari ni.Dahpun memulakan kerja hari ni setelah 5 hari bercuti.Uppfftt... hari tu..Lama kan.
Kenapa aku bercuti? Memang banyak nak cerita kat korang,Tapi sebelum tu kena lah settlekan kerja yang tertangguh sepanjang aku bercuti.


Bila dah selesai segalanya,kenalah breakfast dulu..Tak tahan dah perut ni berkeroncong..Kesian pulak baby dalam perut tak makan lagi..hehehe..

Sebelum ke tempat kerja tadi,sempatlah tapau mee hoon goreng ditambah pula dengan sambal kerang.Saja nak menambahkan lagi darah..


Ditambah lagi dengan minuman susu kambing strawberry dari Mummylicious.Delicious sangat kan..

Oklah..satgi aku sambung lagi cerita ye..Sambung sikit kerja-kerja yang tertangguh dulu..

Till meet again..

Post a Comment

  1. Moga sentiasa sihat2 je Aida :)) mamam duluuuu....

    ReplyDelete
  2. jaga diri baik2 ya kak.. jgn skip makan =)

    ReplyDelete
  3. sedap makan mee/bihun dengan sambal.

    ReplyDelete
  4. Wahh.. tengok memalam pun selera ni.. :D

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top