11
Assalamualaikum


kelebihan harum soap


Harum Soap

Harum Soap adalah sabun khas untuk menghilangkan bau badan dan memutihkan kulit badan seawal 3 hari.Harganya sangat mampu untuk dimiliki dan sangat senang untuk digunakan.



Apa itu Harum Soap

Harum soap adalah sabun yang dirumus dari bahan bermutu tinggi untuk melindungi anda terhadap bau keringat atau bau badan.Sangat ampuh untuk membasmi kuman(bakteria) penyebab bau badan,meneutralisi zat asam yang dihasilkan oleh tubuh terutama pada tempat tertentu seperti pada daerah ketiak,sekitar kemaluan,rongga-rongga jari kaki dan daerah-daerah tubuh yang berkeringat lainnya.

Harum soap juga dapat membasmi dan menghilangkan segala masalah pada kulit anda terutama gatal-gatal,kutu air dan penyakit kulit lainnya.Gunakanlah secara rutin sebagai dasar (foundation) sebelum menggunakan parfum.Tidak mengakibatkan iritasi dan alergi pada semua jenis kulit.Baunya sangat harum serta menggoda dan kami yakin anda akan lebih disenangi apabila berada disamping rakan dan tersayang.

Yang paling penting dalam cara menghilangkan bau badan adalah membilas tubuh secara teratur.Mandi adalah cara instan untuk menghilangkan bau badan.Bau badan disebabkan oleh bakteria yang menempel di permukaan kulit.Oleh sebab itu,anda sebaiknya mandi dengan sabun anti bakteria.Jika bakteria mati,maka bau badan secara automatik akan menghilang.Ketiak  merupakan salah satu bahagian yang memiliki bau badan paling ekstrim.Jangan lupa untuk membasuh bahagian tersebut dengan air dan sabun mandi.Ada beberapa orang yang produksi keringatnya berlebihan sehingga bau badannya lebih sering muncul.

Untuk mengatasi masalah tersebut,cara terbaik adalah dengan mandi teratur menggunakan Harum Soap.Berkesan membasmi sebarang bau yang tidak enak samada bau badan atau kaki.Bau badan hilang dengan serta merta.

Cara Mengatasi Bau keringat,bau badan,bau ketiak yang sudah terbukti efektif!!

Kelebihan Harum Soap
  • Efektif untuk menghilangkan bintik-bintik hitam,bekas luka dan jerawat
  • Dipakai untuk badan dan wajah
  • Sangat efektif untuk pemutihan kulit
  • Hasil yang sangat memuaskan dan kekal
  • Selamat digunakan,tiada kesan sampingan
  • Menghilangkan gatal-gatal badan
  • Menghaluskan kulit
  • Menghilangkan jerawat badan
  • Membantuk melegakan penyakit ekzema dan psoriasis
  • Mencerahkan ketiak,leher,kelengkang dan bahagian pelipat badan yang lain.
  • Menghilangkan bau ketiak dan bau badan
  • Menghilangkan gatal-gatal ketiak
  • Memudarkan parut
  • Memudarkan kesan rekahan atau stretchmark
  • Menghilangkan ketuat
  • Menghilangkan panau,kurap dan masalah kulit yang lain.
  • Mengekalkan kesegaran badan
  • Awet muda ,menganjalkan kulit,mencegah kedutan awal
  • Memperbaiki sel kulit mati



Cara Penggunaan Harum Soap
  • Ia boleh duganakan sebagai sabun harian atau 2 kali sehari pada tempat yang bermasalah
Kandungan Di dalam Harum Soap
Glycerin,sodium lauryl ether sulfate ,myristic acid,stearid acid,glutathione,tomato stem,fragrance,apple stemcell,hexapeptide,tawas



Harum Soap boleh digunakan untuk mereka yang mahukan kulit yang cerah dan cantik dan tiada kesan sampingan.Ianya tiada pantang larang .Boleh digunakan sekerap mungkin namun,bagi kulit yang sensitif,mudah kering ,sila jarakkan penggunaan kepada seminggu sekali atau yang bersesuaian dengan anda.



Testimoni Harum Soap

testimoni harum soap


testimoni harum soap


testimoni harum soap



testimoni harum soap




" Saya dulu pernah rasa rendah diri jika berkumpul dengan kawan dan keluarga, apalagi dengan suami saya sendiri. Lama kelamaan saya tahu bahawa pangkal dari semua itu adalah bau badan saya .Akhirnya saya mencuba Harum Soap di pasaran dan memang betul, ketika penggunaan 1 hingga 2 hari saja bau badan saya perlahan hilang.Inilah produk yang saya cari-cari.Harum Soap memang terbaik......

"Saya mempunyai masalah bau badan dan kulit gatal-gatal sehinggakan saya sendiri pening dengan bau saya.Perkara begini membuatkan saya begitu takut untukmenjadi aktif dan saya  akan mengelak setiap kali ada aktiviti lasak di pejabat saya. Setelah menggunakan Harum Soap, bau badan saya berubah sama sekali. Gatal-gatal di tubuh pun dah hilang.Harum Soap memang ok dan saya syorkan semua untuk mencuba walaupun tiada bau badan kerana aroma tubuh kita memang harum dan kulit tubuh terasa lembap sentiasa".



"Tugasan saya di bidang marketing membuatkan saya harus selalu berjumpa pelanggan setiap hari.Satu hal yang kadang mengganggu adalah masalah bau badan.Sebelum menggunakan Harum Soap say amenggunakan berbagai jenis deodorant.Dari beberapa jenis deodorant yang digunakan tersebut, terdapa tbeberapa perkara saya kurang selesa seperti terasa melekit di ketiak, kesan di baju dsb.Selain itu, terkadang deodorant  yang  digunakan tidak bertahan lama mengatas ibau badan( hanya beberapa jam saja). Dengan Harum Soap masalah ini hilang sekelip mata.Sekarang, saya tidak perlu risau jika terlupa menggunakan parfum kerana Harum Soap telah menyelamatkan saya...."


KKM DAN HALAL 

Sabun harum soap nie 100% SELAMAT & 100% HALAL dan disahkan oleh kementerian kesihatan Malaysiasebagai produk pengguna yang bersih dan selamat. 
BERAT DAN SIZE PRODUK

2.12 oz (60 g)

Jika Berminat

HARGA
RM 60 SM / RM 65 SS (TERMASUK POSTAGE)
HARGA PROMOSI : 2 KOTAK RM 100/110SS (FREE POSTAGE)

Sila Hubungi:


INSTAGRAM : @HARUMSOAP

HASHTAG : #HARUMSOAP


Dapatkan segera untuk merasai perubahan ketara pada diri anda!!

Post a Comment

  1. Macam² produk skang kan. Pilih jer nak yang mana.

    ReplyDelete
  2. macam-macam produk sekarang.. banyakan ..jadi pengguna bijak

    Jom Vote blog acik bagi msmw

    ReplyDelete
  3. Best review ni Ida.. sangat detail

    ReplyDelete
  4. harga pun mampu milik..kesan pun bagus..

    ReplyDelete
  5. Produk baru d pasaran. Hrga pun mampu milik

    ReplyDelete
  6. Menarik ni.. nampak baguslah.. thanks sharing Aida.

    ReplyDelete
  7. Banyak kegunaan Harum Soup ni ya... Sesiapa yang ada gatal-gatal di badan, bolehlah mencubanya. Benda yang baik, apa salahnya membelinya walaupun ianya sedikit mahal asalkan mujarab.

    ReplyDelete
  8. Mesti wangi sabun ni.. hehe.. affordable price with best quality..
    rasanya tak salah untuk berbelanja lebih, untuk kesihatan n keselesaan kita juga kan..
    :D Sabun ni cepat mencair tak kak.. :D

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top