11
Assalamualaikum


Tengoklah...lepas baik dari sihat tuari,dah semakin aktif ..Isk...Asyik nak berdiri walaupun tak pandai lagi nak berjalan..Spot utama adalah di sofa.Memang dia paling suka kat situ..Bila dah dapat berdiri ,nak duduk tak pandai.Mulalah cari sesiapa yang terdekat dengan dia,mintak turunkan..Bila takde,huh!!!dengar je dia menjerit..

Lagi satu peel dia sekarang ni,bila nak tidur,macam-macam aksi dia tunjuk untuk boleh ke tidur tu.Tengoklah aksi dia dalam buai tu..Ada video,tapi aku tak boleh nak masukkan...hehehe...

Nanti dah puas dok terguling dalam buai tu,barulah dia mintak tolong betulkan posisi dia..haishhh minah ni..Semakin aktif..Kekadang,ummi pulak tak larat nak layan dia.Lagi satu kesukaan dia,bila aku baring,Mulalah dia nak memanjat..Setiap malam pulak,perut ummi dia mesti kena tendang dengan dia..Haishhh...Penat ummi betulkan posisi dia bila tidur,Pasti lepas dari tu,dia ubah balik posisi dia tu..Suka hatilah nak oooii,,janji ko tak terhantuk dekat sofa kayu tu dah ler...


Dah dua hari perasan awfiyah dah tumbuh gigi sebatang,takpe,nanti dah nampak sikit,ummi close up sikit gambar gigi tu ye..hehehe...


Post a Comment

  1. geram tengok nak cuba tu ini, Alhamdulillah dah tumbuh gigi

    ReplyDelete
  2. Ohh... kakak rasa demam hari itu nak tumbuh gigilah agaknya
    Bila dah sihat itu yg ligat:)
    Seronok kan bergolek sama-sama masa nak tidur.
    Kena panjat masa baring pun best:)

    ReplyDelete
  3. aktif betul Fiyah sekarang..mesti terhibur dengan aksi dia kan

    ReplyDelete
  4. budak kalau kurang ligat kena susah hati KD... ni aktif semacam ni mmg normallah...
    Haha...lawaklah Awfiyah ni.....menonggeng dalam buai

    ReplyDelete
  5. Semoga membesar dengan baik...aminn

    ReplyDelete
  6. Bagusla dia aktif...semoga cepat membesar

    ReplyDelete
  7. Hehehe... Dh byk ragam yer.. Mesti comey..;)

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah. Tnda dia sihat tu...

    ReplyDelete
  9. Hehehee.. alhamdulillah.. seronok pulak baca..

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top