14
Assalamualaikum


Entry cerita Nur awfiyah lagi.Makin membesar,makin keletahnya mencuit hati ummi..Melegakan perasaan marah ummi,menghiburkan hati ummi tatkala dirundung masalah.Memberi ummi kedamaian apabila melihat muka Nur awfiyah ummi ni.

Tapi rasanya setiap ibu akan ada perasaan yang sama seperti aku kan.Nak cepat-cepat balik kerja.Jumpa anak,main ngan anak,gaduh dengan anak..Semuanya lah..hehehe...

Bila dah meningkat dewasa ni,ragam semakin bertambah.Dah pandai menyebut perkataan nak apabila nakkan sesuatu.Mungkin ditakdirkan Nur awfiyah ummi ni lambat berjalan,tapi takpe sayang.Asalkan ada kemajuan lain dalam diri kamu.4 batang gigi dah menghiasi mulut manis kamu tu.Tak taulah dikategorikan kaki gigit orang ke tak.,.hehehe..harapnya taklah macam tu.Makan pun dah memang pantang bila nampak makanan.Semua nak..Tak kira lah makanan tu pedas atau tidak.

Yang paling ummi tak tahan,bila dah berada di tangga..Rasa cepat jantung ummi ni setiap kali nampak kamu ke tangga rumah.Boleh pulak dia duduk ditangga sambil goyang kaki..amboii..kemain lagi kan...Padahnya,terpaksa lah babah duduk dekat tangga tu jaga awfiyah.Ummi memang dah tak larat nak kejar awfiyah sangat.
Masa ni sibuk mintak makanan dari kakak sepupunya..Sempat Maklong hantar gambar ni kat ummi..Thanks sangat kat maklong sebab selalu snapkan gambar awfiyah

Muka comel ni lah selalu sangat buat ummi senang hati.Segala masalah yang datang pada ummi,alhamdulillah..sangat tenang untuk ummi harunginya.

Insyallah..Moga terus membesar menjadi anak yang solehah dan sentiasa ada disisi ummi.


Post a Comment

  1. Manalah tak geram tengok pipi montel gebus ni. Auntie yg cuma tengok gambar pun boleh rindu apa lagilah ummi yg tiap hari pergi kerja. Rasa nak cepat aje balik:)

    ReplyDelete
  2. Tak payah susah hatilah Eda. Anak kakak dulu ketiga-tiganya jalan lambat. Yg no. dua aje cepat sikit itupun birthday setahun dia. Petang lepas potong kek asar gitulah dia boleh menapak... yang lagi dua tu setahun lebih baru jalan. Sukan kat sekolah laju juga lari. Jgn susah hati..

    ReplyDelete
  3. tenang hati melihat si kecil kan kak. Hilang tensi dan penat ... tambah waktu diaorang tidor ...alahai rasa macam nak kepam2 pipi dia hehehe :D

    ReplyDelete
  4. kiutnye dah ada 4 gigi
    pipi dia comel sgt

    ReplyDelete
  5. Umur2 gni mmg kena lbh perhati.. sbb dh nak mngkat umurnya..

    ReplyDelete
  6. Alololor..comeynya dia :) semoga membesar menjadi anak yang solehah :)

    ReplyDelete
  7. saya suka tgk baby merangkak dan belajar jalan ... comel sungguh gaya mrk ...

    ReplyDelete
  8. Betul tu.. mmg menjadi terapi buat kita sbg ibu bapa...

    ReplyDelete
  9. aloh bambam angatttt! bulat muka dia. comel!

    ReplyDelete
  10. Dah makin besar yer Awfiyah... Nanti dah penuh gigi boleh la makan macam2 yer ^-^

    ReplyDelete
  11. Dah makin besar yer Awfiyah... Nanti dah penuh gigi boleh la makan macam2 yer ^-^

    ReplyDelete
  12. keletah anak anak buat kita nak membuli dia je kan..hihi

    ReplyDelete
  13. Da bsr dah baby awfiyah ni

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top