17
Assalamualaikum

Pepagi ni saja nak bukak cerita tentang Nur awfiyah,anakanda kesayangan beta ni.Nak cerita apa lagi kan..Baik cerita dia dari cerita benda yang mengarut...heehehe...

Lepas pada baik dari Sakit tuari,alamak...semakin manja pulak si budak gendut sorang ni.Bila fikirkan,kesian pulak dia,kecil² dah kena berkongsi kasih dengan adik dia..Tapi nak buat macam mana kan..Rezeki dia nak dapat adik cepat.Insyallah..Umi akan cuba buat yang terbaik untuk anak-anak ummi..

Sekarang ni taklah banyak meragam,cuma dia suka kalau melepak kat celah kelengkang ummi ni.Pantang ummi duduk dan baring,mesti datang nak menyerang..Ambil bantal busuk dia,terus je baring kat pangkuan ummi bila ummi tengah duduk..alahai anak,dikau buat ummi tak keruan tau..Asyiklah nak balik cepat.Asyiklah jugak sruh Maklong postkan gambar-gambar dia diwaktu ummi tengah kerinduan.

Sekarang ni Nur awfiyah ummi dah ada mainan baru..Bukan baru dibeli.Tapi mainan dari turun temurun kakak sepupu dia yang dijaga masih elok lagi..Syukur,Nur awfiyah tak perlu nak beli yang baru lagi.

1st time naik...teruja sangat dia


Puting tu memang tak lepas kalau dia bermain..Sebab tu kalau leka bermain,ummi akan tarik puting tu keluar


Dah pandai sorong ke hadapan..Lepas ni habis lah diteroka semua daerah dalam rumah maklongnya..

*** Pepagi ni dah terasa mengantuk yang amat sangat.Memang setiap hari macam ni..Pagi dan petang..Masa nilah tangan dijadikan bantal.Dapat tidur sekejap pun jadilah kan..










Post a Comment

  1. pin pin ponnn ponnnn! jaga-jaga ... awfi datangggg! hahaha. Amboiii kemain suka dia dapat drive dalam umah ye hehe. Acik nak tumpang naik sekali boleh? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila anim panggil awfi,teringat kat babah dia.panggil nama yang sama jugak..hehehe

      Delete
  2. Hihi... semakin lama semakin mahir masa tu kaki org ke apa semua dilanggarnya Eda. Geram pulak kakak tengok anak dara ni:)

    ReplyDelete
  3. Hati-hati memandu yer Awfiyah ^-^

    ReplyDelete
  4. alahai cute awfi naik kete...

    ReplyDelete
  5. nenek saya kata, saya sejak ada adik banyak buat kerja sendiri. and akan rasa sensitif je. sebab dapat adik cepat sangat. x sempat bermanja. so, memang kena selalu layan yang sulong tu. kalau x sampai besar, dia jadi macam tu. bawa diri.

    ReplyDelete
  6. wah jgn pandu laju2 ye awfiyah
    ade tgk kete mainan macam ni kat kedai. geram nak beli. tapi baby blm lahir lagi. hihi
    tgk baju budak2 pun rasa mcm nak rembat je. tp awal lagi nak beli.

    ReplyDelete
  7. singgah dari follower baru saya.huhu...thanks ya...

    ReplyDelete
  8. Seronok Fiyah ada permainan baru tu..suka dia.

    ReplyDelete
  9. turn tmurn tp msh blh pakai tu.. hhihi.

    ReplyDelete
  10. Wow bestnya.. pon pon!!.. tahniah Awfiyah.. jngn bawak laju2 eh.. :) :)

    ReplyDelete
  11. amboi awfiyah ada kereta baru la

    ReplyDelete
  12. awfiyah nak pegi jenjalan mana tu?

    ReplyDelete
  13. wahh..best la.

    ada kereta myvi baru.

    ReplyDelete
  14. Wah da pndai driving ya awfiyah hhehe

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top