11
Assalamualaikum




Hari ni adalah 1st time bekerja setelah 2 bulan bercuti.Semuanya rasa kekok bila nak tekan keyboard pun dah tak selancar dulu..heheh...Maklum la kan..dua bulan dok kelek anak je..

Yelah,kita sebagai ibu ni,bila 1st time tinggalkan anak,mesti rasa kelainan tu.Masa nak pergi ke kerja tadi pun,rasa sedih bila tengok wajah-wajah kesayangan hamba.Tapi apa kan daya,demi nak membesarkan anak,terpaksa la ummi mengharunginya.

Dapatlah ummi kembali berblog.Ada jugalah masa nak membelek blog.Bukan kat rumah takde masa untuk berblog.Cuma bila tengok budak berdua tu,ada je kerja nak di buatnya.

Banyak sebenarnya yang ingin diperceritakan dalam blog ni..cuma kena ambil masa.Nak ceritakan saat-saat melahirkan Nur Naura Auni tu.


Oklah...Nak settlekan kerja-kerja yang tertangguh ni.Sat lagi boleh blogwalking..rindu weh...

Post a Comment

  1. Allah... rindunya kakak. Bukan rindu dgn uminya aje tapi dgn Kak Awfiya lagilah rindu. Adik Auni belum mesra belum ada rasa rindu lagi walau teringin nak tengok lagi dan lagi.. mesti dah dua bulan ni lain kan...

    Selamat kembali ke tugasan di pejabat Eda..

    ReplyDelete
  2. welcome back mama! hehe Anim pun dah lama tak menyinggah sini huhu. Sedap nama anak akak ;)

    ReplyDelete
  3. Thnks sis msh sudi singgah ke blog Lya. Wahh smgt baru ni dtg kja..x pe sis slow2

    ReplyDelete
  4. omaigod!!! kita dah hampir 5 bln xkeje. mcm mana gaya agknya bila start keje balik nanti. *_*

    ReplyDelete
  5. selamat kembali bekerja
    memang camtulah kalau dah lama sangat bercuti

    ReplyDelete
  6. 2 bulan ok lagi.
    aida dulu 3 bulan maternity leave.
    lagi la lemau bila masuk keje....

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top