10
Assalamualaikum


Disebabkan hari ni takde entry dari kisahsidairydotcom,maka dengan ini aku menjoinkan diri dalam Tudung Aidijuma Giveaway by Anies.Lama kot tak join GA...

Sebenarnya kalau nak cerita pasal tudung ni,semua jenis tudung aku boleh kecuali tudung yang mempunyai awning yang keras macam tudung Fareeda dan sewaktu dengannya..Rasa macam tak sesuai untuk aku..Pada pandangan aku depan cermin la..Tapi kalau shawl,pashmina,bawal dan yang seangkatan dengannya,semuanya ok je..Aku ingat dulu tudung pertama yang aku guna selain tudung bawal keras tu,tudung yang bunga beso-beso tulah..korang ingat lagi tak

Takde lagi koleksi tudung AJ ni,harap boleh la dapat satu..


Itu jelah cerita pasal tudung dari aku...jom join..Nak join klik banner kat atas tu


Post a Comment

  1. Salam singgah sini sis...semoga berjaya..

    ReplyDelete
  2. Samala citarasa kita sis..gud luck

    ReplyDelete
  3. GOOD JOB n terima kasih kerana sudi support n join GA sy... insya allah...ada rezeki pasti tak ke mana2...

    terima kasih sekali lagi.

    ReplyDelete
  4. Good luck. Singgah dari segmen yg sama

    http://ciklapunyabelog.blogspot.my/2015/09/tudung-aidijuma-giveaway-by-anies.html

    ReplyDelete
  5. sama la kita kak, muka shad mmg xsesuai pakai tudung yang awning keras tu... hehehe :D

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top