15
Assalamualaikum

Wah..Pepagi mengantuk sangat..Tak taulah kenapa lately ni badan memang cepat letih..Nak buat kerja rumah pun dah malas..Apatah lagi nak lipat baju.Lagi lah sekarang ni air on/off je adanya..Kena catuan ni,rasa penat pulak.Yelah..bila dah ada air ni,nak kena rushing pulak untuk simpan air,basuh segala baju.Kemas rumah,mop lantai,bilik air semua bersihkan.Kang dah takde air ,payah la nak buat kerja tu semua kan..

Sebenarnya entry pagi ni bukan lah sebab nak cerita pasal catuan air,Nak bercerita pasal anakanda kedua dalam rumah kami.Bulan ni dah pun 3 bulan.Tapi dia punya progressive sangat la cepat..Itu yang aku rasa la..orang lain tak rasa..hehehe..Dah nak meniarap Oiii...Memanng dia dah start mengereng dari umur dia dua bulan lagi.Tapi pagi tadi terkesima jugak,bila keluar dari bilik air tengok Naura dah terlungkup..ayoyo!!!..Manyak takut.Takut dia lemas kalau ummi dia takde.Lupa nak letak bantal di kedua belah badan dia.Tapi kesian pulak kalau letak bantal,dia tak boleh nak gerak-gerak.Ini pun kalau tido,bantal entah ke mana.

Masa dia terlungkup tu,tak sempat lak nak snap gambar...Selamatkan anak tu lebih penting dari semua tu..Lepas dah betulkan balik,aku tengok balik samada dia buat balik atau tidak..Yess...dia dah mula mengereng dengan jayanya sebelum berjaya menelungkupkan diri dia kembali...ececeh..Nak besar cepat nampaknya kan..Nak cepat gaduh dengan kak Fiyah la tu.

See!!! dia berusaha untuk meniarap dah..wah..tak sangka anak ummi dah boleh buat semua tu..kipidap bebeh..

Ummi pun tak sabar nak tunggu Naura besar macam kakak..sweet kan..Boleh beli baju sama,kasut sama,mainan main sama-sama lah..tak beli sorang satu pun...

Post a Comment

  1. Heee.... tak padan dgn gebusnya cepat pulak dah nak meniarap
    Itulah Naura bilalah Mama Zakie nak jumpa dari mula menjenguk dunia sampai dan 3 bulan tak jumpa-jumpa lagi. Mama Zakie dgn umi awak tu busy entah apa-apalah agaknya kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah kak...insya allah..dah dekat dah ni..hehehe

      Delete
  2. Alhamdulillah ... pasni Naura bz la 'buat keje' yek hehe. Cepat betul masa berlalu .... go go go Naura! ^^

    ReplyDelete
  3. alolo, comel montel walaupun meniarap ... rasa nak cubit-cubit aje :)

    ReplyDelete
  4. sabo dulu naura...kasi tough dulu baru merangkak ;-)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. Perkembangan yang baik tu.. ;)

    ReplyDelete
  6. alahai comelnyaa. bulat je badan :D semoga cepat membesar naura!

    ReplyDelete
  7. alo..lo..lo...comelll nya lah... cute...

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah... Cepat betul..

    ReplyDelete
  9. Cptnya baby naura da blh meniarap..x sbr nak bsr la tu hihi nnt da geng kkak awfiyah

    ReplyDelete
  10. alolololo....comeinya dia nak niarap dah....!!! geramnya tgkkkkk

    ReplyDelete
  11. Wahhhh bestnya....dah pandai meniarap

    ReplyDelete
  12. Salam, alahaii comelnya dia tertiarap camtu..hahaha cepat2 besar, boleh jadi kawan ibu nanti! hehe :D

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top