14
Assalamualaikum

Mungkin pada orang lain,di blog yang lain,angka pageviews korang dah berjuta-juta kan..Tapi blog Kisahsidairy ni masih dan baru je meningkat ke 1 juta pageviews.

Tapi tetap bersyukur kerana telah pun meningkat dari sehari ke sehari.walaupun berblog hampir 5 tahun lebih,tapi pageviews masih di tahap biasa-biasa.

Mungkin blog ini kurang carian kerana blog aku cuma berkisarkan kehidupan sang penulis.Dan menulis pun ikut sempat je.

Tapi aku tetap berbangga kerana ada juga income yang aku perolehi disamping berblog ni..Alhamdulillah...syukur

Untuk menambah baik blog mungkin akan dibuat dari sehari ke sehari dan niche blog tetap sama seperti dahulu.

Apa pun aku ama-amat berterima kasih kepada mereka yang sudi menjengah,memberi komen yang sentiasa positif dan menyokong semua aktivit berblog sepanjang aku berblog.

Aku sentiasa mendoakan agar aku dapat meneruskan aktiviti berblog hingga ke satu tahap yang memberangsangkan.Insya allah,,

Pageviews pagi tadi..ingat nak printscreen  genap pageviews satu juta..tapi tak berkesempatan pulak



Post a Comment

  1. Aamiin..Insyaallah dear..

    Saya pun sedang berusaha untuk meningkatkan aktiviti berblog ke tahap yang
    membanggakan..sama2 la kita usahakan..

    ReplyDelete
  2. Tahniah sis..ok tu da smpai 1juta

    ReplyDelete
  3. Tahniah Eda!
    Dah terlajak lebih sejuta ye. Kalau tunggu tengahmalam mungkin dpt

    ReplyDelete
  4. Tahnaih Siti...1 juta PV tu byk tau..semoga lebih success nanti ye

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah.. tahniah kak ida.. ;)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah... Tahniah.. Keep blogging...

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top