Gambar Sekitar Majlis Pra Perkahwinan Anzalna Nasir dan Haniff

Monday, February 15, 2016

Assalamualaikum

Si Cantik manis Anzalna Nasir akan menamatkan zaman bujangnya pada 21 Februari ini.Rakan-rakan dan adik beradik Anzalna telah mengadakan Majlis Pra Perkahwinan bertemakan figura babies.

Tak sangka jugak kan,adik beradik Anzalna semua cantik-cantik.Tak sabar pulak aku nak tengok Majlis resepsi mereka ni..MEsti Anzalna nampak lagi cantik kan.




anzalna

anzalna

anzalna

anzalna

anzalna

anzalna


Semua gambar yang diambil cantik-cantik belaka.Moga Perkahwinan yang bakal dibina akan kekal hingga ke jannah hendaknya...


sumber gambar:rotikaya

You Might Also Like

6 Orang Komen

  1. Kakak tengok semalam di TV3 Nona ada sebahagian temuramah majlis yg akan berlangsung.
    Cantik pasangan ini kan.

    ReplyDelete
  2. Memang cantik sungguh mereka adik beradik ni siti..
    Tentu meriah majlis perkahwinannya nanti..

    ReplyDelete
  3. tulah kan sekarang ni..belum kahwin pun dah ada gambar.bersanding nanti lagilah..

    ReplyDelete
  4. Memg cntik2 smua..untungla bdn hhehe

    ReplyDelete
  5. yes moga mereka berbahagia hingga ke jannah :)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

A blog Kisahsidairy.com is a personal blog.The Opinions expressed here represent my own .In Addition,my thoughts and opinions change from time to time I consider this is neccesary conseguenve of having an open mind
"BEST VIEW WITH GOOGLE CROME - COPYRIGHT 2017"