5
Assalamualaikum
Kepenatan kerana menghadiri undangan perkahwinan rakan husband.Walaupun hari ni bekerja ,sempat lagi memenuhi undangannya.

Nasib baik kerja separuh hari ,hari ni.Jadi sempatlah ke sana.Itupun yang berdekatan sahaja lah.Kalau yang jauh mungkin tak dapat nak memenuhi undangan tu melainkan saudara mara terdekat
Sempatlah kami ber wefie sementara babah drive kereta.Lepas balik dari undangan,memang tak ke mana sebab keadaan panas yang amat sangat tu.Risau pulak si kecil ni demam lagi.

Rindu pulak dengan si kakak.Minggu ni memang tak balik ke kampung.

Post a Comment

  1. sesekali jenjalan memenuhi undangan kan...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah dapat menghadiri undangan ye,,
    nape kakak kat kampung,,kesian adik takde kawan

    ReplyDelete
  3. seronok pergi kenduri kahwin dapat makan nasi minyak

    ReplyDelete
  4. Macam nak nangis je muka dia...

    ReplyDelete
  5. Omeinya si kecik bersama ibunya tu

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top