Tips Kekal Sihat Di Musim Panas

Monday, March 14, 2016

                    Assalamualaikum

Musim sekarang ni iaitu musim panas, ramai yang dok mengadu sakit,demam,batuk dan selsema termasuk aku.Memang tak dinafikan musim panas sangat-sangat merbahaya pada kesihatan kita.Kita juga perlulah menitik beratkan aspek kesihatan supaya terhindar segala penyakit.

Tengok jelah empunya blog ni.Dah seminggu lebih batuk dan selsema melanda.Ubat pun da habis.Rasa malas naj check up lagi..Dan hari ni bercuti sebab batuk yang kerap membuatkan aku sakit dada.

Tips yang perlu kita amalkan semasa dalam cuaca macan ni adalah:-


Rasanya air masak tu dah lebih sangat aku minum.

Moga empunya badan cepat sembuh..Bolehla datang kerja dengan muka happy .  




You Might Also Like

4 Orang Komen

  1. Thanks for the tils. Lately ni memang panas betul

    ReplyDelete
  2. Memang panas sangat kan, tapi bersyukur juga sebab petang mesti hujan

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

DISCLAIMER

A blog Kisahsidairy.com is a personal blog.
The Opinions expressed here represent my own .
In Addition,my thoughts and opinions change from time to time I consider this is neccesary conseguenve of having an open mind
Email me at sitirohaida81@gmail.com
"BEST VIEW WITH GOOGLE CROME - COPYRIGHT 2017"