4

Assalamualaikum

Hari pertama update blog di awal ramadhan.Alhamdulillah syukur.Sementara menunggu azan subuh,sempatlah update blog kejap.

Pepagi lagi awfiyah macam tau tau je kejutkan umi dia untuk bersahur...Naura jelah yang masih tidur lagi.

Moga tiada halangan apa apa pada hari pertama puasa.Nak suruh Awfiyah berpuasa macam kecil lagi kan.Tapi tak salahkan kalau kita bagitahu dia bagaimana cara kita puasa..hehe..

Tapi di awal ramadhan dah diuji dengan selsema,dan sakit kepala..Allahu..Moga tidaklah berlarutan berpanjangan..

Salam ramadhan yang pertama untuk korang!!

Post a Comment

  1. Salam ramadhan buat Aida and family

    ReplyDelete
  2. salam ramadhan...

    jom join GIVEAWAY..

    http://ayubarbydol.blogspot.my/2016/06/first-giveaway-ramadhan-2016-by-ayu.html

    ReplyDelete
  3. Salam Ramadan Aida... hari tu nak komen tp tak dpt sbb ruang komen tak kluar kt hp huhu... ni dah ok dah :)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top