Hari pertama bersahur di bulan Ramadhan

Monday, June 06, 2016

Assalamualaikum

Hari pertama update blog di awal ramadhan.Alhamdulillah syukur.Sementara menunggu azan subuh,sempatlah update blog kejap.

Pepagi lagi awfiyah macam tau tau je kejutkan umi dia untuk bersahur...Naura jelah yang masih tidur lagi.

Moga tiada halangan apa apa pada hari pertama puasa.Nak suruh Awfiyah berpuasa macam kecil lagi kan.Tapi tak salahkan kalau kita bagitahu dia bagaimana cara kita puasa..hehe..

Tapi di awal ramadhan dah diuji dengan selsema,dan sakit kepala..Allahu..Moga tidaklah berlarutan berpanjangan..

Salam ramadhan yang pertama untuk korang!!

You Might Also Like

4 Orang Komen

  1. Salam ramadhan buat Aida and family

    ReplyDelete
  2. salam ramadhan...

    jom join GIVEAWAY..

    http://ayubarbydol.blogspot.my/2016/06/first-giveaway-ramadhan-2016-by-ayu.html

    ReplyDelete
  3. Salam Ramadan Aida... hari tu nak komen tp tak dpt sbb ruang komen tak kluar kt hp huhu... ni dah ok dah :)

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

DISCLAIMER

A blog Kisahsidairy.com is a personal blog.
The Opinions expressed here represent my own .
In Addition,my thoughts and opinions change from time to time I consider this is neccesary conseguenve of having an open mind
Email me at sitirohaida81@gmail.com
"BEST VIEW WITH GOOGLE CROME - COPYRIGHT 2017"