4
Assalamualaikum

Rezeki anak-anak di bulan puasa ni kan..Alhamdulillah...Menang Hamper Tollyjoy bernilai rm100.Huishhh.sape nak bagi kan..

Saja nak menjoinkan diri dalam giveaway anjuran Azlinda Alin.Tak sangka pulak terpilih untuk menjadi pemenang.

Tu..nama yang kat bawah sekali..heheheh
Dulu aku ada juga menang hamper barangan Tollyjoy masa masuk pertandingan Bayi bulan ini di dalam majalah PAMA..Ada aku ceritakan di entry ini Dah sampai Barang yang ditunggu.

Kali ni kira kali kedualah aku dapat barangan dari Tollyjoy..Aku suka sangat bauan dari Tollyjoy ni..Wangi je..Naura pun suka...Kalau awfiyah dia suka baby carrie junior je..

By the way,thanks to Azlinda dan tollyjoymalaysia.Tak sabar nak tunggu barang sampai..hehehe


Post a Comment

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top