2
Assalamualaikum


Bila cerita pasal keselamatan anak-anak kita di dalam rumah,of courselah kita kekadang tak sedar,apa yang perlu kita buat untuk memastikan mereka sentiasa selamat.
Apa benda yang tak selamat dari anak kita ketika mereka ada di rumah? Contoh yang paling banyak sekali kes terjadi adalah,bucu meja.Seringkali dan sangat-sangat kerap terjadi,anak-anak akan terlanggar bucu meja dirumah yang tajam tu kan.Kalau dilihat memang agak remeh.Tak guna kalau kita marah mereka bagai nak rak,tetapi mereka tetap akan melakukannya.

Sebab tu,perabot-perabot juga pintu yang boleh mendatangkan bahaya kepada mereka,kita kerna ada alat keselamatan.Mereka yang ada anak-anak kecil perlu dan wajib ada alat-alat keselamatan yang ingin aku bagitahu di bawah ni..Baca sampai habis ye.


Ada  3 Produk dari Lunavie yang sangat-sangat membantu di dalam menjaga keselamatan anak-anak aku di rumah.
  • Multipurpose Latch
  • Transparent Corner Protection
  • Slider Door lock



Di rumah,Si Naura selalu sangat buka dan tutup almari bilik.Dah kerap kali aku dengar dia menjerit bila di dalam bilik.Rupanya tangan dah tercepit di pintu almari bilik tu.Bila dah kerap sangat berlaku,aku memerlukan Multipurpose Latch ni supaya naura tidak boleh membuka almari bilik tu lagi
lunavie
Multipurpose Latch(2 pcs)
Harga : Rm10.90
Membantu mengelak anak anda dari membuka peti sejuk,almari,kabinet dan tandas.Ia juga boleh digunakan di lain-lain tempat pada permukaan melengkung dan sudut, dan pada permukaan termasuk kaca,logam,kayu dan plastik.


lunavie
Transparent Corner Protector(4pcs)
Harga : Rm12.90
 Aku letak di Meja study.Sebab dia memang rajin masuk kat situ.Ianya membantu melindungi anak anda dari sudut-sudut tajam.Jadi takdelah benjol bila  terkena kepala dia.Pemasangannya sangat mudah.

lunavie
Slider Door Lock
Harga:Rm10.90
Mengelak kanak-kanak dari membuka pintu kabinet yang berpotensi mencederakan diri mereka sendiri.Mudah untuk dipasang tanpa sebarang alat.


Hah! Aku rasa product dari Lunavie ni sangat-sangat membantu kita untuk mencegah anak-anak dari tercedera..TAPI..Perlu diingat ye,Tak semestinya bila dah ada Alat keselamatan ni,ibu bapa dah boleh lepas tangan tak meninjau apa yang anak mereka lakukan..


Mana nak dapatkan Produk Lunavie ni,

Caely (M) Sdn Bhd
No 47-2, Jalan Radin Anum,
Bandar Baru Sri Petaling, 57000 KL

Tel : +603 9057 2661
Fax : +603 9054 3766


Post a Comment

  1. bagus ni ... kalau anak jenis tangan suka buka pintu kabinet elokla ada alat keselamatan macam ni :)

    ReplyDelete
  2. terima kasih atas pengkongsian ni boleh nanti ada anak sangat berguna hihihihi

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top