4

                           Assalamualaikum

Selamat Hari Malaysia..dan selamat bercuti semua..Wah..syokkan korang yang lama bercuti.Dari raya haji tu sampai sekarang dok cuti..sangat-sangat syok.

Apa pun aktiviti korang pada cuti panjang ni,berhati-hati di mana saja korang berada ye.

Aku bercuti dari hari rabu lagi.Naura masih lagi on/off demam.Pergi klinik,hospital semua kata ok je.Aku pun tak tau kenapa dia kerap sangat demam.Masalahnya dia demam masa malam je.Panas dia je dah smpi 39.Sampai malam rasa nak mandikan dia je.Tapi aku jelur badan dia dengan air.Takut panas sangat kan..Oh ye!!! tu nanti aku ceritakan dalam lain entry.

Entry ni pun aku tulis selepas tidurkan naura.Dapatlah rehat sikit.Malam tadi kerap bangun disebabkan risau dia terlalu panas...risau weh..

eh..korang cuti pi kemana..Ada ke yang bercuti panjang..

source: google

Post a Comment

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

 
Top