Monday, November 21, 2016

# contest # nuffnang

Drink & Win Contest F&N

Assalamualaikum


Hai korang...Pepagi lagi aku dah nak sibuk pasal contest.Siapa eh kat sini yang suka sangat masuk contest...syok tau masuk contest ni..Nak pulak kalau kita menang.Sebenarnya sebarang peraduan macam ni,bergantung kepada nasib dan kerajinan..Bila takde kerajinan macam mana kan nak menang.Satu lagi kenalah juga keluarkan sedikit modal..Ala..modal tu pun untuk korang jugak..


Macam apa yang berlaku kepada F&N ni..Saalah satu produk minuman yang sedang mengadakan peraduan 'Drink & Win" .Mudah je kan.

Ok Macam mana caranya untuk korang sertai peraduan ni..Cukup-cukup mudah..Seperti yang aku cakapkan tadi lah kan..Kena ada kerajinan..

Fruit tree
Step 1
Korang hanya perlu membeli produk Fruit Tee dari F&N dari mana-mana outlet.

Step 2
Jawab soalan 

Step 3
Korang perlu sertakan resit sebagai bukti pembelian dan boleh la korang hantar borang penyertaan ke alamat yang disediakan di borang tersebut


Untuk download borang penyertaan,sila klik SINI 


Ataupun korang boleh menghantar penyertaan melalui sms...Semua penyertaan ni tertakluk kepada terma dan syarat ye...


Yang syoknya bila tengok hadiah yang akan diberikan kepada pemenang...wah..syokkan..


1st Prize x 5
Iphone 6 plus 16GB each

Second Prize x 30
Smart Watches series 1 each

Third Prize x 53
Beats solo 2 each


all the best ye korang!!





9 comments:

  1. lama tak singgah bloh dairy..

    tgk hadiah mmg awesome tu..

    ReplyDelete
  2. good luck best pulak hadiah tu

    ReplyDelete
  3. god luck... heheheh nti nk try la. tapi tk minum f& N pulak. hahaha

    ReplyDelete
  4. Waah! kalau dpt Iphone tu untung juga Eda:)

    ReplyDelete
  5. Setuju kalau nk menang kena lah rajin

    ReplyDelete



Follow Us @aida_yusof81