Drink & Win Contest F&N

Monday, November 21, 2016

Assalamualaikum


Hai korang...Pepagi lagi aku dah nak sibuk pasal contest.Siapa eh kat sini yang suka sangat masuk contest...syok tau masuk contest ni..Nak pulak kalau kita menang.Sebenarnya sebarang peraduan macam ni,bergantung kepada nasib dan kerajinan..Bila takde kerajinan macam mana kan nak menang.Satu lagi kenalah juga keluarkan sedikit modal..Ala..modal tu pun untuk korang jugak..


Macam apa yang berlaku kepada F&N ni..Saalah satu produk minuman yang sedang mengadakan peraduan 'Drink & Win" .Mudah je kan.

Ok Macam mana caranya untuk korang sertai peraduan ni..Cukup-cukup mudah..Seperti yang aku cakapkan tadi lah kan..Kena ada kerajinan..

Fruit tree
Step 1
Korang hanya perlu membeli produk Fruit Tee dari F&N dari mana-mana outlet.

Step 2
Jawab soalan 

Step 3
Korang perlu sertakan resit sebagai bukti pembelian dan boleh la korang hantar borang penyertaan ke alamat yang disediakan di borang tersebut


Untuk download borang penyertaan,sila klik SINI 


Ataupun korang boleh menghantar penyertaan melalui sms...Semua penyertaan ni tertakluk kepada terma dan syarat ye...


Yang syoknya bila tengok hadiah yang akan diberikan kepada pemenang...wah..syokkan..


1st Prize x 5
Iphone 6 plus 16GB each

Second Prize x 30
Smart Watches series 1 each

Third Prize x 53
Beats solo 2 each


all the best ye korang!!





You Might Also Like

9 Orang Komen

  1. lama tak singgah bloh dairy..

    tgk hadiah mmg awesome tu..

    ReplyDelete
  2. good luck best pulak hadiah tu

    ReplyDelete
  3. god luck... heheheh nti nk try la. tapi tk minum f& N pulak. hahaha

    ReplyDelete
  4. Waah! kalau dpt Iphone tu untung juga Eda:)

    ReplyDelete
  5. Setuju kalau nk menang kena lah rajin

    ReplyDelete

✿ Terima Kasih kerana singgah di Blog Ini
✿ Segala komen anda amat dihargai

DISCLAIMER

A blog Kisahsidairy.com is a personal blog.
The Opinions expressed here represent my own .
In Addition,my thoughts and opinions change from time to time I consider this is neccesary conseguenve of having an open mind
Email me at sitirohaida81@gmail.com
"BEST VIEW WITH GOOGLE CROME - COPYRIGHT 2017"